بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وبسایت آموزش ریاضی و مشاوره کنکور

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ
با سلام خدمت همه همراهان

از امروز، این وبلاگ صرفا برای نوشته های شخصی خودم استفاده میشود و دوستانی که مایل به دنبال کردن مطالب مشاوره و آموزش ریاضی من هستند، میتونند از طریق آدرس زیر، به وبسایت جدید من مراجعه کنند. 

امیدوارم بتونم در وبسایت جدیدم، مطالب بهتر و قویتری برای شما همراهان ارائه کنم. 
موفق و پایدار باشید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی