بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کنکور دوساله شد!!!

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

کنکور دو ساله شد

شاید با دیدن این تیتر فکر کنید که مطلب طنز نوشتم،یا شاید فکر کنید که قصد دارم دوباره مثل سری های قبلی آمار کنکور و قبولی های کنکور را ارائه بدهم. متاسفانه اصلا اینطوری نیست.

این یک خبر است!!! بله متاسفانه دوساله شدن کنکور شاید برای خیلی از شما طنز باشد ولی برای دانش آموزانی که این سال ها در خوانسار زیبا درگیر کنکور هستند تبدیل به یک واقعیت شده است.

جدیدا در خوانسار برای نتیجه گرفتن در کنکور باید دوسال از عمر خود را صرف قبولی و نتیجه گرفتن کنید. به همین راحتی. با بررسی آمار و نتیجه ها متوجه خواهید شد که آوردن رتبه دو یا سه رقمی برای دانش آموزانی که معدل بالا دارند آن هم در سال چهارم(پیش دانشگاهی) به یک رویا تبدیل شده است، و هرقدرهم که خودشان را بُکُشند به این راحتی نمی توانند رتبه مناسب با امیال و آرزوهایشان کسب کنند.

به قول یکی از مدیران غیــــــور؛ وظیفه مدرسه در سال چهارم فقط اعطای نشان افتخار دیپلم!!! به دانش آموز است. همین و بس.

بگذریم...

ای کاش کمی بیشتر برنامه ریزی کنیم و درکنار همه عوامل مرگ زمان؛ مثل موبایل و تلویزیون و فضای مجازی، کنکور هم به این عوامل اضافه نشود.

و در انتها امیدوارم قبل از ظهور آقا امام زمان یا کنکور حذف شده باشد یا سیستم آموزشی ما اصلاح شده باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی