بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آمار کنکور 98

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

سلام علیکم

طبق سنت هرساله امسال هم آمار کنکور سرزمین مادری را منتشر میکنیم. 

زیاد طولانی نیست. به جدول و نمودار هم احتیاجی نیست.

 

در گروه های ریاضی و تجربی و انسانی در بین دانش آموزان دختر و پسر تعداد 3 رتبه زیر سه هزار. 

1 نفر سه رقمی

1نفر بین هزار تا دوهزار

1نفر بین دو تا سه هزار

 

در 10سال اخیر چنین آماری سابقه نداشت. 

 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

پ ن: واقعا هیچ اراده ای بر اصلاح سیستم حاضر نمیبینم. بخاطر همین دیگر چندان خود را به زحمت نمی اندازم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۵ فائزه قیصری

واقعا جای تاسف داره. حیف بچه های باهوش خوانسار که به خاطر یه سیستم آموزشی غلط و بی اهمیتی مسئولین مربوطه سقف آرزوهاشون روز به روز پایین تر میاد و دنیاشون کوچیک تر میشه...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی