بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تست شخصیت شناسی (MBTI)

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ
اینبار میخوام معروفترین تست شخصیت شناسی دنیا رو به شما معرفی کنم. 
این تست ویژگی های شخصیتی شما رو میگه و بعدش میتونید ببینید شخصیت شما با کدوم شخصیت معروف دنیا مشابهت داره.(بنده خودم با پرزیدنت اوباما مشابه بودم)
فایل اکسل نسخه فارسی این تسته. 60 تا تست داره بعد به صفحه دوم اکسل برید و یک کلمه چهار حرفی انگلیسی رو به شما میده که بعدش در لینکهای زیر میتونید ببینید شخصیت شما مشابه کیه.

در کنار اون من نسخه انگلیسی رو هم لینکش رو میذارم براتون که اون 72 تا سوال داره و بعد خود اون شخصیت شما رو معرفی میکنه.

این تست برای همه خوبه علی الخصوص دانش آموزان و دانش جویانی که میخواند بدونند در آینده چه شغلی برای اونها بهتره و در کدوم حوزه شغلی آینده و امنیت و رضایت شغلی بیشتری دارند. 
حتما توصیه میکنم انجام بدید. ضرر نداره براتون

**دریافت تست شخصیت شناسی-نسخه فارسی**
(بعلت اینکه این تست در سایت مسیر ایرانی بفروش میرسد و من هم از سایت فوق اقتباس کرده بودم،لینک غیرفعال شده. برای دریافت تست به سایت مسیر ایرانی مراجعه کنید. )

بعد از جواب دادن به همه سوالها به صفحه دوم فایل اکسل برید و نتیجه رو ببینید و بعد هم میتونید اینجا شرح شخصیتتون رو ببینید.

ISTJ          ISFJ          INFJ          INTJ
ISTP          ISFP          INFP          INTP
ESTP          ESFP          ENFP          ENTP
ESTJ          ESFJ          ENFJ          ENTJ

و اینم لینک نسخه انگلیسی تست.( یه توضیح هم بدم که زوج های جوان میتونند نتیجه نسخه انگلیسی رو نگهدارند و بعد توی همون سایت بزنند و ببینند تا چه اندازه با همدیگه تفاهم و ویژگی های مشترک دارند.)

خوش باشید و خندون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۴
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱۹)

شخصیت من با گوته مشابه بود
منم با ارزو مشابه بودم.عجب ادم بزرگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من شبیه آیزاک نیوتون و آلبرت انیشتینم
پاسخ:
واللا اگه غیر از این میشدی من تعجب میکردم :) 
درود به شرفت
میدونستم بچه ای کوچولو
پاسخ:
متوجه نشدم!!!

خیلی جالب بود.تستو انجام دادم خیلی خوشم اومد:)
پاسخ:
بسیار خوشحال شدم از زیارتتون (البته از نوع مجازیک )
من INTJ شدم
هیلاری کیلینتون :ا

خیلی جالب بود و منطقی ممنون
جالب بود. تیپ شخصیتی من istg بود.
من این تست رو قبلا توی سایت مسیر ایرانی زده بودم. خیلی تست جالبیه. توی این سایت تست های دیگه ای هم هست که امتحانش ضرری نداره
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۰ یکی مثل همه ولی متفاوت

تیپ شخصیتی من entp بود و کاملا مطابق با واقعیت بود

امیدوارم با توجه به مطالب این تست بتونم به هدفم برسم...

جالب بود

تیپ من entp شد

من  مثل ادیسون ام! نوشته بود مخترع میشی حالا باید فکر کنم ببینم چی میتونم اختراع کنم!

l NTP
انیشتن  ، نیوتون

سلام

ممنون از مطلبتون

من INTJ بودم

بریتنی+مایکل جکسون+جان تراولتا+الیزابت تیلور
من تست انگلیسی رو هم انجام دادم(البته با کمک ترنسلیت :D )شد ENFJ
کلا خیلی تست جالبیه
فقط چرا الان شغل های مربوط ب این تیپ شخصیتی تو سایت نیست؟؟؟
پولیش کردن؟؟
پاسخ:
نمیدونم واللا
سلام
من یه سوال دارم
فرمول محاسبه این روش چیه؟
برای اینکه این نرم افزار کار کنه باید یه ارزش به هر انتخاب بدن تا نتیجه با جمع و تفریق اون ارزشها مشخص بشه
حالا میخوام از دوستان بپرسم که آیا کسی روش ارزش دادن به هر جواب رو میدونه؟
یعنی با این روش روانشناسی و تحلیل پاسخ ها آشنایی داره؟
خیلی دنبال فرمول محاسبه گشتم جایی ندیدم 
پاسخ:
فرمولش رو منم اطلاع ندارم ولی از صحت و میزان دقت آزمون مطمئن باش

سلام.میخام این تستو امتحان کنم اما سایت مسیر ایرانی باز نمیشه چرا؟؟؟؟؟؟؟

: ((

پاسخ:
سلام فاطمه جان
از قسمت ارتباط با من برای من یک میل بفرست تا برات توضیح بدم.

خب بلاخره تیپ شخصیتی بنده هم معلوم شدISTJ من مث آنگلامرکل!جورج واشینگتن وجکی جوینرکرسیم.عجب موجودی بودمو خبر نداشتم : )))))))))))))

ممنون بازم

منم باملکه انگلیس وهاپکینزیکی شدم!!!
کجا نوشته شبیه کی هستین؟برای من نگفت شبیه کی هستم؟
پاسخ:
توی همون لینکها برو. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی