بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
توی این مطلب میخوام منایع کنکور و دبیرستان (شامل دی وی دی و کتاب) رو بهتون معرفی کنم.
اینم به همه از همین الان بگم که لزوما کتابهای زیر یا هر کتابی که جاهای دیگه میبینید کامل نیستند و همیشه سراغ کتابهایی برید که خودتون باش ارتباط برقرار کنید و ازشون لذت ببرید.
**کتابهای مناسب و همایش های جمع بندی بعدا اضافه خواهد شد.**
**کتابهای رشته های فنی تا 18 مهر اضافه خواهد شد**
** لینک معرفی کتابها همه به مرور بروز خواهند شد**

شیمی:
  • برای اول تا چهارم کتاب تست بهمن بازرگان انتشارات مبتکران
  • برای جمع بندی شیمی کتاب فیل شیمی بهمن بازرگان انتشارات مبتکران
  • کسانی که میگند حوصله خوندن آموزشای این کتاب رو نداریم از انتشارات خیلی سبز بگیرید.
  • دی وی دی های مهندس بازرگان هم واقعا برای آموزش توی خونه خیلی عالیه.

فیزیک:
  • کتابهای احمد مصلایی تو فیزیک و کسانی که نیاز به آموزش تستی دارند وافعا عالیه از انتشارات خیلی سبز
  • برای فیزیک پیش 2 همون کتاب درسی رو بخونید و آبی کانون رو کار کنید.
  • سال سومی ها که میخواند تشریحی هم یاد بگیرند و مفهومش رو بفهمند از انرژی اتمی رو کار کنید و همچنین کتاب فرین کمانگر فیزیک 3 مبتکران خیلی خوب کار کرده.( ساده و مفهومی) ولی تست آنچنان قوی نداره.
  • اگر کسی جزوه های مهندس حجتی رو گیر بیاره اونها هم خیلی کامله.
  • کسانی هم که مبحثی میخواند کار کنند مثلا الکتریسیته ساکن کتابهای آفاردئون انتشارات فار خیلی خوبه.

ریاضی: لیست نقطه ای
1- دیفرانسیل:
  • بانک تست محمد مهربان تخته سیاه (بیشتر برای کسانی که تو مطالب اولیه مشکل دارند)
  • بانک تست گاج (میکرو بانک) برای کسانی که دنبال تستهای زیاد و سراسری اند
  • 30 یا 10 سال کنکور آبی کانون
  • دی وی دی های عبدالرضا منتظری برای کسانی که وقت زیاد دارند و مشکل پایه ای
  • دی وی دی های کانون (رهپویان دانش و اندیشه) (کسانی که میخواند با اطلاع قبلی بخرند که اشتباه نکنند)
2- گسسته و جبر:
  • برای آموزش کتاب کلاس رمزینه از مهندس بذرافشان و کشاورزی
  • برای تست نقره ای گاج رو بگیرید که یک کتاب آزمون رایگان همراهش داره.
  • دی وی دی هنوز خوب پیدا نکردم!!! منتظر باشید

3- هندسه تحلیلی:

  • کتاب کلاس رمزینه برای آموزش (اگه واقعا خیلی افتضاحید تو مطالب اولیه)
  • کتاب نقره ای گاج همراه با کتاب آزمون رایگان (بیشتر این کتاب توصیه میشه)
  • دی وی دی آموزش در دست بررسی!!

4- آمار:

  • جزوه گزینه دو برای آموزش و تست آمار (اگه کسی خواست از 20 مهر به بعد اطلاع بده)

5- ریاضی تجربی:

  • ریاضی پیش اگر مفاهیم رو بلد هستید میکروطبقه بندی گاج واقعا کتاب کاملیه.
  • ریاضیات تجربی جامع کنکور از انتشارات مهر و ماه منصور سعیدی و محمدرضا میرجلیلی
  • ریاضیات خیلی سبز هم خوب گفته

6- ریاضیات پایه: (برای دانش آموزان فنی و انسانی و پایه تجربی و ریاضی)

  • اگر پایه و مفاهیم رو آنچنان بلد نیستید کتاب ریاضیات پایه عبدالرضا منتظری
  • اگر تسلط نسبی دارید ریاضیات پایه محمد مهربان از تخته سیاه
  • جزوه ای هم خودم دارم آماده میکنم اما از اونجا که کیفیت برام خیلی مهمه فعلا تا دو سه ماهه دیگه منتظر نباشید


زیست:

قبل از اینکه کتابی معرفی کنم باید اینو بگم که با تغییر روند طراحی سوالات زیست باید منبع تست زیستتون خیلی بروز باشه.

  • زیست گاج برای تمرین و تست بسیار مناسبه. دوتا کتاب داره(البته برای کنکوریا)
  1. 8000 تست زیست شناسی پیش1 و 2 گاج (لینک کتاب)
  2. زیست جامع میکروطبقه بندی ( لینک کتاب )
  • زیست های 1 و 2 هم کتاب های خیلی سبز از کمیل نصری رو تهیه کنید
  • و کسانی که میخواند تو موضوع های زیست مثل ژنتیک،گیاهی و... مسلط بشند کتابهای آرام فر تخته سیاه رو تهیه کنید
  • کتاب قیدنامه زیست شناسی از مهدی استاد انتشارات مهر و ماه (کسانی که وسواس دارند و نمیتونند خوب کتاب درسی رو بخونند)
  • برای سالهای پایه و کسانی که دبیرستان هستند کتابهای نموداری زیست شناسی از دکتر حامد اختیاری انتشارات مهر و ماه

عمومی:

ادبیات:

  • موضوعی کار کردن:
  1. ادبیات موضوعی گاج
  2. کتابهای آرایه های ادبی،5بحث زبان فارسی،لغت و املا،تاریخ ادبیات و قرابت معنایی همراه با سی دی قرابت خوانی نشر الگو از علیرضا عبدالمحمدی
  3. کتابهای هامون سبطی نشر دریافت
  • مبحثی خواندن(تست درس به درس):
  1. ادبیات جامع آبی کانون
  2. ادبیات جامع نقره ای گاج (میکرو طبقه بندی)
عربی:
  • "عربی سفید" گاج (جلد طوسی)
  • بزودی جزوه عربی کامل (عربی 1،2،3 و ترجمه اضافه میشه)
  • دی وی دی ترجمه گاج (دیگه نیست، بزودی راه دسترسی رو براتون میذارم)
  • 60 آزمون گاج (از ترم دوم به بعد تهیه کنید)

زبان:

  • درک متن به زبان ساده شهاب اناری مبتکران همراه با دی وی دی متن خوانی
  • زبان انگلیسی جامع شهاب اناری مبتکران
  • در اعماق متن از حمیدرضا نوربخش مهر و ماه (بعد از کتاب دکتر اناری)
  • end reading خیلی سبز (البته بعد از تموم شدن کتاب اولی)
دین و زندگی:
  • جامع خیلی سبز
  • میکرو گاج (چاپ 93 رو تهیه کنید خیلی عالی شده)

برای سال اول دبیرستان:

  1. زیست:
  • علوم زیستی و بهداشت و مهر و ماه  از عباس راستی بروجنی
  • تست زیست آبی کانون
  • فیزیک:
    • فیزیک 1 و آزمایشگاه غلامعلی محمودزاده مبتکران (برای کسانی که تو مدرسه خوب یاد نگرفتند)
    • تست فیزیک 1 آبی کانون
  • ریاضی:
    • سیر تا پیاز ریاضی 1 گاج (درس و تست همراه همدیگه)
    • ریاضیات 1 میکروطبقه بندی گاج
    • ریاضیات آبی کانون
  • شیمی:
    • سیر تا پیاز شیمی 1 گاج (درس و تست همراه همدیگه)
    • شیمی 1 میکروطبقه بندی گاج
    • شیمی 1 آبی کانون
  • عمومی ها : آبی کانون (بخاطر اینکه بقیه مؤسسه ها کمتر زحمت چاپ کتاب کشیدند تو سال اول)
    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
    امیر صانعی خوانساری

    نظرات  (۳)

    سلام

    من تقریبا از 80%این کتابا استفاده میکنم واقعا عالی نوشتید

    اماااا

    اقای صانعی من از سی دی های کنکور اسان است فیزیک  بیشتر مباحث و شیمی اقای مهرپور استفاده میکنم واقعا عالیه...

    من از بچه های منطقه 3هستم که امکانات مشاوره ی شهرمون خیلی بالا نیست واقعا سایت عالی دارین

    من امسال برای بار سوم میخام کنکور بدم سال اول 170هزار شدم سال دوم14هزار الانم روزی 10ساعت مطالعه میکنم به شدت..!!

    هدف اصلیمم پزشکی و دندان وداروه

    به نظرتون امکانش هست؟؟؟؟؟؟

    بعضی وقتا ناامید میشم اما درهرحال تلاش خودمو میکنم

    میخاستم یه چن تا سوال که تو ذهن دارم ازتون بپرسم راهشو بهم بگید ممنون میشم؟؟!

    پاسخ:
    سلام و درود بر پریساا
    خیلی با انرژی نوشتی. مرسی
    تو با دوسال تجربه باید الان دیگه بهتر بدونی که اینکه امکانش هست یانه کاملا به خودت بستگی داره.

    با سلام و درود بر استاد عزیز

    اما جواب این سوال منو ندادین هاااا؟؟؟/؟

    میخاستم یه چن تا سوال که تو ذهن دارم ازتون بپرسم راهشو بهم بگید ممنون میشم؟؟!

    با سلام من دانش آموز سال سوم هستم از الان دیگه میخوام واس کنکور بخونم هدفمم تک رقمیه ی سری کتاب و جزوه تهیه کردم خواستم نظرتونو راجبش بدونم واس ادبیات (گاج موضوعی .آرایه نشراالگو وی کتاب تست نشر الگو و دی وی دی کنکور آسانن است)عربی(گاج سبز .فوت و فن .گاج نقره ای و دی وی دی مهدی واعظی و کنکور آسان است)دینی (دی وی دی کنکور آسان است ونشر الگو)زبان(دی وی دی کنکور آسان وشبقره ومبتکران)ریاضی 2 و حسابان و دیف(تخت سیاه و نشر الگو و خوشخوان و دی وی دی کنکور آسان است)هندسه پایه و تحلیلی و گسسته(نشر الگو و خوشخوان وگاج نقره ای)فیزیک(گاج نقره ای و خیلی سبز و نشر الگوو دی وی دی کنکور آسان است)شیمی (مبتکران و خیلی سبز و دی وی دی کنکور آسان است...اگه چیزی کم و کسر داره ممنون میشم بگید چیزلیی رو هم ک دارم و ب درد ب خور نیستم بگید
    پاسخ:
    سلام میلاد جان.
    واسه عربی جزوه دبیرت کار کن و کتاب "عربی سفید" با جلد طوسی گاج.
    بقیه خوب بود. فقط سعی کن تو هر درس یه کتاب داشته باشی. چندکتابی سرگیجه میگیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی