بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشاوره

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ

سلام به همه

امروز تمام فایل ها رو زیپ کردم و در اختیارتون میذارم.فقط چندتا نکته در مورد برنامه ریزی و استفاده از فایلها.

1- برنامه ریزی: دو تا فایل هست یکی "برنامه هفتگی" و دیگری"روزانه" که اینا برای برنامه ریزی هستند. ولی چجوری برنامه ریزی کنیم.این روش مال خود من هست با استفاده ازکتابهای مدیریت و کتابهای رواشناسی ذهن که خوندم به این روش رسیدم و شما میتونید استفاده کنید. قبل از برنامه ریزی لیست کار رو مینویسید.یعنی تا دو یا سه هفته بعد با توجه به برنامه آزمونتون ، تمام کارهایی که قراره انجام بدید رو به صورت ریز ریز لیست میکنید و بعد توی برگه "برنامه هفتگی" فقط کارها رو تا دو یا سه هفته بعد مینویسید،بدون اینکه ساعت رو بنویسید.

بعد شب قبل از هر روز با توجه به برگه"برنامه هفتگی" توی برگه "روزانه" تمام کارها رو با ساعت انجام کار شب قبل،قبل از اینکه بخوابید مینویسید(که دلیل خاص خودش رو داره).و فردای اونشب با توجه به ساعاتی که نوشتید همون کارها رو انجام میدید.

2-فایل html وضعیت پاسخگویی به سوالات در رشته ریاضی: اینو گذاشتم تا زیاد حرص نخورید و متوجه بشید در کل کشور وضعیت چجوریه.

3-جزوات آموزشی ویژه دوران جمع بندی: اینا هم به غیر از یه تعداد محدود که از آموزشگاههای اصفهانه بقیه از سایت کانون و بقیه سایتهاست.بد نیست ی نگا بشون بندازید.

4-بودجه بندی عمومی و اختصاصی: این دوتا فایل برای هدف گذاری گذاشتم. یعنی با توجه به رشته-شهری که دوست دارید قبول بشید،هدفگذاری کنید و در قدم اول مطالب آسونتر رو انتخاب کنید و اول به اونا برسید.

5-استراحت فیزیکی:فقط بخاطر کنجکاوی یه سری دوستان تو ی جلسه گذاشتم :)

6-متن دوران جمع بندی: این متن هم بیشتر برای بعد از 22 فروردین خوبه ولی اگه از الان ی خرده هدفمند بخونید بهتر و راحتتر میتونید جمع بندی کنید.


در آخر هرکسی میخواد تو جلسات مشاوره از اینا استفاده کنه اشکالی نداره(حتی بدون ذکر نام منبع) و دیگه برای سایر گروههای آموزشی هم هر اگر درخواست زیاد باشه تو فایل های زیپ جداگونه به همین نوشته اضافه میکنم.

در مورد کارنامه های کنکور هم به زودی ایشالا...

و تا آخر هفته و قبل از سال نو متن نوروز 93 رو برای همه روی بلاگ میذارم.

موفق و سبز و پایدار باشید.

 دریافت فایل زیپ مشاوره
حجم: 6.16 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۲)

مرسی بابت مطالب... :)
پاسخ:
خواهش میکنم
این روش برنامه ریزی خیلی عالیه ، خیلی خوب جواب میده
ممنون . عالی بود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی