بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یکسال...

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

امروز یکسال از آغاز کار "بهار توبه شکن" میگذرد. یکسال از اولین نوشته ها و اولین نقدها و اولین تحلیل ها. یکسال از بهترین تجربه ها و بهترین خاطرات...

در طول این یکسال همه احوالی بر من گذشت،خشم،خوشحالی،سکوت و ...

خشم از وقتی میدیدم رندان چنان بر خر قدرت ،اسب سواری میکنند و من باید "می خوردن حریفان نظاره کنم"...

خوشحالی از اینکه انسانهایی پاک سرشت و نیک سیرت برای من پیامهایی خصوصی میگذاشتند و حتی وقتی همین خرسواران بند فوق را با صورت به خاک می انداختم.

و سکوت... وقتی به دلایلی شخصی و کاری 2 ،3 ماه حوصله هیچ چیز و هیچکس نبود،حتی شخص شخیص خودم

و زینگونه احوال گذشت و گذشت تا به اینجا رسیدیم...


ازشما هم که نگاهتان بر رودهای قلم و فکر من روان بود سپاسگزارم و همچنان خط مشی من همان شعار ابتدایی است...


سخن درست بگویم،نمیتوانم دید... که می خورند حریفان و من نظاره کنم


سبز باشید و پایدار.

امیر صانعی خوانساری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱۱)

تولد وبلاگتون مبارک

برای شما و وبلاگتون بهترین ها رو ارزو دارم و امیدوارم لحظه های سال جدیدتون پر باشه از خوشحالی،بدون سکوت و خشم :)


پاسخ:
درود بر شما و این هم اولین خاطره خوش
به به مبارکا باشه... انگار همین دیروز بود...
پاسخ:
بله کمش جان... همین دیروز بود
تولد بهار توبه شکن با تاخیر مبارک
به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
پاسخ:
سلام. مرسی.
پاهایی که عزم راه رفتن میکنن .باید فشار ضربه های سنگهای پیش رو را تاب بیاورند و این گونه هس که قله ای فتح و سرزمینی کشف میشود....انشالا هممون بتونیم همین طوری باشیم.تولد وبلاگتون مبارک
پاسخ:
درود بر شما... مرسی
"حوصله هیچ چیز و هیچکس نبود،حتی شخص شخیص خودم" مگه من چیکار کردم :((

تولدتون مبارک
خوبه که هستین
خوبه که راهتونو شناختین
خوبه که سرسختین
بده که تنبلی میکنین به بقیه سر نمیزنین :)
پاسخ:
سلام هیچکس خان
آقا قبول دارم این چندوقت تنبلی کردن و زیاد وقت برای همکاران وبلاگ نویس نذاشتم.
در صددم یک وبلاگ یا وبسایت جدید و فرهنگی ایجاد کنم.
با آرزوی موفقیت برای هممون
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۳ سیدشهاب میرشفیعی
امیر جان تولد یک سالگی وبلاگت مبارک 
انشاا... خودت و وبلاگت صد سال عمر با عزت داشته باشی
پاسخ:
سلام و درود بر شما. ممنون
افتاده راه طالع تارم به «هیچ کس»!
دیدی وفـــا نکرد بهارَم به هیچ کس؟

تــو رفته ای ، دلیل ندارد بیــــان شود

جای دقیق ِ سنگ مزارم به هیچ کس

دیگر مسیر ِ طی شده فرقی نمی کند

وقتی رسیده ریل قطارم به هیـچ کس!

با این کـــه خاطر تـــو برایـم عزیز بود

افسوس! اعتماد ندارم به هیچ کس

فهمیده ام که غیر خدا عاشقی خطاست

یعنـــی مبـــاد دل بسپارم بــه هیـــچ کس

با بی وفایی ات بـه نتیجه رسیده ام:

دیگر محلّ سگ نگذارم به هیچ کس!

این شــعر، آخـرین غــزلِ من برای توست

تقدیم شد به دار و ندارم، به «هیچ کس»
پاسخ:
عالی بود... فوق العاده
مبارک... صدسالگیشو ببینیم 
پاسخ:
دردو بر دکتر
مرسی

http://nabie.blog.ir/
داش امیر پست بعدید لطفا به گویش خوساری بو
سلام
با اندکی تاخیر، تولد وبتون مبارک.
موفقیت شما خوانساری عزیز آرزوی ماست.
پاسخ:
درود بر هنرمند عزیز خوانساری
با تاخییر تولد وبلاگتون رو تبریک میگم . انشالله قلمتون همیشه  استوار باشه  و بتونید هم در کمک به بچه های شهرتون و هم در راه کمک به مسئولین برای داشتن خوانساری آباد موفق باشید .
پاسخ:
سلام.
بسیار ممنونم از پیام زیباتون. لطف کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی