بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک تیر و چندنشان؟!

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۳۵ ب.ظ

تیر:

وقتی چند جوان دلسوز شهرستان، نه برای منافع شخصی، که عادت روزمره برخی شده، بلکه برای سرخ شدن صورت بی‌حال شهر و با کمک استاندار محترم قدمی بزرگ برداشتند. 


نشان اول: 

ورود مدیریت بحران استان به مساله محیط زیست شهرستان و تشکیل جلسه و تصویب مواردی که از پنج سال پیش، توسط مسئولین بومی شهرستان باید پیگیری میشد.

نشان دوم: 

تزریق اعتماد، انگیزه و امید به روح خسته و بی‌انگیزه جوانان شهر که به قطع می‌توان گفت، پس از دوره فرماندار اسبق(جناب پوراحمد) میل و امیدی برای فعالیت‌های اجتماعی نداشتند(بخوانید میلی برایشان باقی نگذاشتند).

نشان سوم: 

تلنگری محکم! برای تمام مسئولین شهرستان که قدر فرصت و قدرتشان را بیشتر بدانند و پیش از دچار شدن به سرنوشت گذشتگان و ترک صندلی، قدمی برای ثبت تصویری مثبت و ماندگار در ذهن مردمان سرزمین مادری بردارند.(بحق تصویر دکتر رضایی در کنار جوانان شهر، جزو ماندگارترین تصاویر خواهد شد و چه خرم که چنین نغمه ماندگاری در ذهن ما ثبت شد.)

نشان چهارم: 

ساخت راهی جدید و البته سریع برای پیگیری مطالبات معوقه مردمی. دومین تلنگر برای نیروهای اجرایی شهر برای افزایش قاطعیت و کارآمدی آنها.

نشان آخر:

اگر خوب مصوبات جلسه را خوانده باشید غالبا اسم جمعیت همیاران محیط زیست تکرار شده. نمایندگان این جمعیت بلااستثناء از جوانان شهر هستند. قطعا جناب دکتر رضایی و جناب شیشه فروش با توجه به سبقه مدیریتی و ارتباطات بسیاری که تا امروز با نیروهای انسانی داشتند و دارند، تفاوت نیروی کاردان و غیرکاردان را خیلی خوب تشخیص می‌دهند. پتانسیل و انرژی جوانان خوانسار، که نزدیک به یکدهه با تنگ‌نظری (برخی) مسؤلین بومی دفن شده بود، توسط مسؤلین ارشد استانی کشف و بالفعل شد. این نشان علاوه بر ستاره ای که روی سینه جوانان شهرستان به درخشش درآورد، تلنگر مجددی است به تمام مسولین، جهت جذب، پرورش و تشویق جوانان و نیروی انسانی شهرستان. فراموش نکنیم که لاله‌های اصلی این شهر جوانان هستند.


اما در آخر! باید قدردان جناب آقای دکتر رضایی، مهندس شیشه‌فروش و این جوانان دلسوز بود. دستمریزاد می‌گوییم و به افتخارشان کلاه از سر برمی‌داریم.

سربلند و برقرار باشید

امیر صانعی خوانساری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱)

۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۱ علی معصومی
درورد بر تو امیر جان
هر کاری بوده برای عشق به خوانسار انجام دادیم
کاش کمی مسولین خوانیار به فکر باشند ...
پاسخ:
ما ز هرکس بقدر پیاله اش انتظار داریم ... جز این از شما انتظار نمیرفت و جز آن از آنان انتظار نمیرود 
واقعا باعث افتخار بودید. احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی