بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به نام حق

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ
به نام عشق

امروز که مصادف با 22 بهمن است وبلاگ شخصی من راه اندازی شد. 

ما اینجا از هر دری سخن میگوییم (اما واضح و مدبرانه و عقلانی) ، مسائل مربوط به ایران،به اقتصاد،به مدیریت ، به سرزمین مادری ام  خوانسار و از هر جایی که بتوانم نوری را بر چشمان نظاره گران آن مسئله بتابانم.

از خداوند کمک می خواهم تا نخست مطالبم مفید باشند و در گام بعد معقول و راه گشا.

در پناه حق
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۲)

سلام.موفق باشید انشاءالله
درپناه حق خودتان زندگیتان وبلگتان
:)

پاسخ:
سلام
ممنونم. امیدوارم بتونم مطالب خوبی بذارم تو سایت. بدون اینکه کسی خشمگین بشه !!! 

لطف کردید
salam . tabrik migam . be nazaram weloge khubo por mohtavaei mishe , movafagh bashid
پاسخ:
مرسی زهرا خانوم
از بارخورد مثبتتون خیلی ممنونم.لطف کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی