بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آموزش و پرورش(2)

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ
*** جوابیه گروه سرنوشت سازان در تاریخ 13 مرداد به ادامه این متن اضافه شده، حتما مطالعه کنید***
آموزش و پروش محترم شهرستان در بسیاری موارد در حق فرزندان مردم کوتاهی کرده و میکند... با بخشنامه ها و قوانین دانش آموزان را راحت نادیده میگیرند!!! و اینبار میخوام درباره کارای آموزش و پرورش بگم که چجوری با کسانی که خانه دومشون رو انتخاب کردند بد رفتار میکنه...

اما بیایم دونه دونه درباره همه توضیح بدیم:

1-آزمون های سنجش: اول اینکه این آزمونها با نام تعاونی سنجش هست نه سازمان سنجش و بچه ها خیلی از این مطلع نیستند.هرچند در جامعه آماری بالای این آزمون هیچ شکی نیست.ولی خوب نیست انقدر راحت به بچه هایی که سال کنکورشون به اندازه کافی دغدغه و استرس دارند اطلاعات غلط منتقل کنیم.


2- آزمونهای داخلی آموزش و پرورش: آزمونهایی که توسط دبیران استان اصفهان طراحی میشه و جامعه آماری و کیفیت بسیار پایینی هم داره، و در عین ناباوری آموزش و پرورش شهرستان با اجبار و اکراه دانش آموزان رو مجبور به شرکت در این آزمونها کرده و مهر تأییدی هم بر کیفیت آزمونها میزنند در حالیکه در اصفهان مدارس صرفاً برای اجرای بخشنامه به ظاهر این آزمونها رو برگزار میکنند و به هیچ وجه هم مورد تأیید اونها نیست.


3- نرم افزار انتخاب رشته سنجش: قضیه از این قراره که از سال 89 تا الان اداره آموزش و پرورش عزیز شهرستان نرم افزاری رو با نام سازمان سنجش میاره و به تمام اولیا و بچه ها میگند که این نرم افزار از سازمان سنجش هست. از ویژگی های این نرم افزار اینه که درصد احتمال قبولی از یک تا صد درصد میزنه (اینو نوشتم که یاد خیلیا بیارم که از سالای قبل میرفتند انتخاب رشته) در صورتی که این نرم افزار تا سال 91 با نام "گزینشگر" در کشور مطرح بود و الان هم با نام "سرنوشت سازان" در حال فعالیت هستند.

(اینم عکس نتیجه انتخاب رشته این نرم افزار):

نکته دومم که بر صحت حرف من تأکید میکنه اینه که اولاً خود سازمان سنجش با این همه حواشی انقدر احمق نیست که انتخاب رشته رو بیاد بسپره به آموزش و پرورش و به مشاورانی که مورد تأییدش نیستند تا بعدا برای خودش دردسر بخره و نکته دوم هم اینه که هر سال از سال 89 ، سازمان سنجش از طریق خود سایت sanjesh.org با نرم افزار، تعدادی لیست رشته به داوطلبان کنکور پیشنهاد میده.

اینم بگم که من با این نرم افزار مخالف نیستم و جزو بهترین نرم افزارهای انتخاب رشته کشور میدونم ولی با این حرکت که من سه سال هست دارم میگم و هفته گذشته هم عیناً به مسئولین آموزش و پرورش گفتم و تکذیب کردند یا زیرسبیلی رد کردند، مخالفم.


پ ن1 : شاید الان خیلیا بخواند بگند که من برای قلمچی میخوام تبلیغ کنم. خداروشکر همیشه هم خوبیای قلمچی و هم بدیهای قلمچی رو گفتم.هم اسلایدهایی که گذاشتم این مطلب رو تأیید میکنند و هم تمام دانش آموزانی که با هم کار کردیم.

پ ن 2: چهاردهم (14) مرداد که یک روز قبل از شروع انتخاب رشته خواهد بود اسلاید و مشاوره انتخاب رشته امسال رو در وبلاگ میگذارم و حواستون باشه که امسال تغییرات در ظرفیتهای دانشگاه یه خورده بیشتر از اندازه بوده. موفق باشید



*** جوابیه گروه سرنوشت سازان***

مدیر محترم وبلاگ 

با سلام

گروه آموزشی سرنوشت سازان از سال 1378 نرم افزار انتخاب رشته بصورت سفارش مشتری تولید می کرده است این گروه در سال 1386 جزو شرکای تجاری نرم افزار گزینشگر بوده است از سال 1390 حق تولید کامل این نرم افزار را بصورت کلی خریداری نموده است،لذا موارد مطرح شده در این مطلب فاقد صحت و دقت لازم می باشد.

نرم افزار انتخاب رشته تولید و توزیع شده در ادارات آموزش پرورش پیرو جلسات ملی شورای مشاوران کشور هماهنگ و تولید شده است و جزو معدود نرم افزار های استاندارد و کمک کننده با مشاوران سراسر کشور می باشد که از بین دهها هزار کد رشته دانشگاه بهترین انتخاب ها را متناسب با نمره  و رتبه داوطلب تولید می کنند.

سرنوشت سازان حاصل سالها تلاش گروهی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور است که در تولید و توسعه آن تلاش شبانه روزی انجام داده اند، حاصل این تلاش ها ورود میلیون ها داوطلب به کمک این نرم افزار طی 16 سال گذشته به دانشگاه های کشور بوده است،صحیح است که هم اکنون راه یافتن به دانشگاه آسان شده است  ، اما طی یکدهه گذشته سالهایی که ورود به دانشگاه ها به علت کمبود ظرفیت ها بسیار سخت بوده است این نرم افزار کمک شایانی به میلیون ها داوطلب و هزاران مشاور را کرده است.

طی سالهای گذشته جهت رفاه حال مشاوران و مراکز انتخاب رشته سراسر کشور که زیر نظر ادارات محترم آموزش پرورش بوده اند نرم افزار با قیمت بسیار پایین ارائه شده است .

لذا خواهشمند است مطابق با قوانین مطبوعات جمهوری اسلامی ایران این جوابیه را در همان مکانی که مطلب خود را منتشر نموده اید منتشر نمایید.

 

بابیشترین احترامات

روابط عمومی گروه آموزشی سرنوشت سازان

*** پاسخ من هم به نامه بالا در کامنت ها و نظرات همین مطلب موجود است***
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۸)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۵ عرفان اقوامی
آموزش تصویری زیرنویس کردن فیلم
من این چیزا که تو گفتی رو نمیدونم تا چه حد درتسه اما امشب بر حسب اتفاق اخبار 20.30رو گوش دادم وقتی نوبت به خبر نفرات اول تا سوم هر گروه ازمایشی شد ضمن معرفیشون با اونا یه مصاحبه کوتاههم داشتند برخی از اونا اعلام کردند که خودشون درس خوندن وبه هیچ یک از این اموزشگاههای کنکوری مراجعه نکردند حتی تهرونیا که تو اوج این کلاسهای پیشرفته غوطه میرند لذا لازم به بازینین تو حرفات داشته باشی مه مخالف حرفا دنیستم اما هیچوقت حرفد تو این زمینه رو قبول ندارم بنظرم تو کلد به یاقائی گنو اخیرا با این کرو کارد ادم فکر کرو داره سنگ ورگیره ./!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
نظر شما هم محترمه
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۶ نگاه و نشان
سلام
من چندین بار متنوتونو خوندم ولی چیزی دستگیرم نشد ،به حسب ظاهر شما دارین تلاش میکینید تا بر وبچه های کنکوری به فکر باشند وبیشتر تلاش کنند این خیلی خوبه وامیدوارم تو کارت موفق باشی چون به جوونا رسیدن واقعا جل پوزه میخاد والبته صبر ولی پیشتر باید علمشو داشته باشی باید در مقابل هر بحرانی بتونی بهترین تصمیم رو برای نسل جوونا بگیری .من برات دعا میکینم چون کار بزرگی رو دنبال کردی موفق ومنصور باشی .
یه توصیه :لطفا کمی به وضوحات بیشتر اهمییت بده گاهی نمیشه تشخیص داد که چی میخائی بگی واین مخاطبتو کم وکمتر میکنه وحتی ممکنه مخاطب بد برادشته کرده ودر نتیجه بد هم نظر بده واین یعنی چند گانگی .
مثلا در توضیحات مربوط به اقای میم (خوانسار نیوز _موانع استخدام مذکر)گرچه من مخالفد بودم اما برخی از حرفاد بحق بود لاکن چون بوضوح ننوشتید کمی اعوجاج ایجاد کرد .لازم است همیجا از  بابت حرفائی که اونجا زدم مجددا دفاع کرده و عرضکنم که دوست ندارم شما از من دلخور باشین چون شما رو دوست دارم .ممنون ..
پاسخ:
ممنون.
حتما اثر میدم در مطالب آینده. این مطلب رو هم ویرایش میکنم.

حالا که حرف نادیده گرفتن شد چرا یکم از مقوله ی کنکور فاصله نمیگیرید و بهش نگاه کنید؟! موضوعاتی که گفتید در نهایت اختیاریه یا انجامشون ضرر زیادی نداره. اما به نظر من مشکلی که الان از همه اینها مهمتره وادار کردن بچه ها  تو مقوله ی انتخاب رشته ی دبیرستانه که به هیچ وجه حق این کارو ندارند! همونطور که گفتید با بهونه ی بخش نامه و قانون دارن سرنوشت بچه ها رو به بازی میگیرن! قانون هایی که اگه بخوان برای اجراشون مسابقه یذارن خونسار بی چون و چرا اوله....
پاسخ:
مشکل اینه که از اول دبیرستان شروع میشه و تا دانشگاه میره...
باور کنید هستند خود دبیرانی که با این روش مخالف اند و به شدت محکوم میکنند. منم اینجا منطقی گفتم.
حتی به جرأت میگم تست آموزش و پرورش منطق علمی هم نداره و وقتی ازشون خواستم که تست رو در اختیار من قرار بدید گفتند نمیشه!!!!!
جریان کبک است و برف !!!
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۹ گروه سرنوشت سازان

مدیر محترم وبلاگ 

با سلام

گروه آموزشی سرنوشت سازان از سال 1378 نرم افزار انتخاب رشته بصورت سفارش مشتری تولید می کرده است این گروه در سال 1386 جزو شرکای تجاری نرم افزار گزینشگر بوده است از سال 1390 حق تولید کامل این نرم افزار را بصورت کلی خریداری نموده است،لذا موارد مطرح شده در این مطلب فاقد صحت و دقت لازم می باشد.

نرم افزار انتخاب رشته تولید و توزیع شده در ادارات آموزش پرورش پیرو جلسات ملی شورای مشاوران کشور هماهنگ و تولید شده است و جزو معدود نرم افزار های استاندارد و کمک کننده با مشاوران سراسر کشور می باشد که از بین دهها هزار کد رشته دانشگاه بهترین انتخاب ها را متناسب با نمره  و رتبه داوطلب تولید می کنند.

سرنوشت سازان حاصل سالها تلاش گروهی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور است که در تولید و توسعه آن تلاش شبانه روزی انجام داده اند، حاصل این تلاش ها ورود میلیون ها داوطلب به کمک این نرم افزار طی 16 سال گذشته به دانشگاه های کشور بوده است،صحیح است که هم اکنون راه یافتن به دانشگاه آسان شده است  ، اما طی یکدهه گذشته سالهایی که ورود به دانشگاه ها به علت کمبود ظرفیت ها بسیار سخت بوده است این نرم افزار کمک شایانی به میلیون ها داوطلب و هزاران مشاور را کرده است.

طی سالهای گذشته جهت رفاه حال مشاوران و مراکز انتخاب رشته سراسر کشور که زیر نظر ادارات محترم آموزش پرورش بوده اند نرم افزار با قیمت بسیار پایین ارائه شده است .

لذا خواهشمند است مطابق با قوانین مطبوعات جمهوری اسلامی ایران این جوابیه را در همان مکانی که مطلب خود را منتشر نموده اید منتشر نمایید.

 

بابیشترین احترامات

روابط عمومی گروه آموزشی سرنوشت سازان

 

پاسخ:
سلام خدمت گروه سرنوشت سازان
خیلی خوشحالم که دوستان بسیار سریع به شما اطلاعرسانی کردند و شما انقدر سریع جواب دادید. امیدوارم در تمام موارد انقدر سریع اقدام کنند.
اما خدمت شما عرض کنم. اگر دقیق مطلب من رو مطالعه میکردید متوجه میشدید که من در قسمت آخر مطلبم از صلاحیت و برتری نرم افزار شما صحبت کردم و عینا در مطلبم با این عنوان: "اینم بگم که من با این نرم افزار مخالف نیستم و جزو بهترین نرم افزارهای انتخاب رشته کشور میدونم" از نرم افزار شما و صلاحیت اون دفاع کردم.
و کسانی که به شما عزیزان اطلاع رسانی کردند صرفا برای حفظ آبروی خودشان بود که نرم افزار شما رو با عنوان "نرم افزار سازمان سنجش" به داوطلبان و خانواده های کنکوری معرفی کردند و به نظر من اگر قراری بر حفظ و حراست از برند و نام تجاری شماست باید به دوستان آموزش و پرورش گوشزد کنید که از سال 89 تا سال قبل نرم افزار و زحمات گروه سرنوشت سازان رو با نام سازمان سنجش تمام میکردند. و در ابتدای متن خودم هم اینطور بیان کردم که:
 "از سال 89 تا الان اداره آموزش و پرورش عزیز شهرستان نرم افزاری رو با نام سازمان سنجش میاره و به تمام اولیا و بچه ها میگند که این نرم افزار از سازمان سنجش هست. از ویژگی های این نرم افزار اینه که درصد احتمال قبولی از یک تا صد درصد میزنه (اینو نوشتم که یاد خیلیا بیارم که از سالای قبل میرفتند انتخاب رشته) در صورتی که این نرم افزار تا سال 91 با نام "گزینشگر" در کشور مطرح بود و الان هم با نام "سرنوشت سازان" در حال فعالیت هستند."
اگرچه ممکنه من در ذکر دقیق سالها اشتباهی مرتکب شده باشم ولی این اصل موضوع رو، که هم بازی با افکار دانش آموزان هست و هم اینکه شاید انقدر نام و اعتبار گروه شما رو بالا ندیدند که با نام شما نرم افزار رو به فروش برسونند، پاک نمیکنه.
از شما و گروه سرنوشت سازان به خاطر این نامه سراسر احترام ممنونم و همچنان از نرم افزار شما بعنوان بهترین نرم افزار در جلسات مشاوره خودم تبلیغ میکنم.
همچنین از مسئولین عزیز که انقدر زود خودشون رو پشت گروه سرنوشت سازان مخفی کردند تشکر میکنم که کمک کردند به شفاف تر شدن موضوع.
باز هم اگر نیاز بود مسئله ای روشن بشه و حتی با شاهد از سالهای قبل مطرح کنم در خدمت همه دوستان، علی الخصوص مسئولین خدوم (با تشدید) آموزش و پرورش هستم.
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹ از طرف آقای کریمی
سلام و وقت بخیر
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از جنابعالی دعوت می شود در تاریخ 15/5/93 روز چهارشنبه راس ساعت 10 صبح در کارگروه فرهنگی سیاسی که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار برگزار می گردد شرکت فرمایید.
با تشکر، سعید کریمی/اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار
پاسخ:
سلام .
پیشاپیش از شما عذرخواهی میکنم. بخاطر مشغله کاری توانایی شرکت در جلسه فوق را ندارم. با تشکر

سلام .

دوست عزیز من زیاد متوجه موضوعی که گذاشتی نشدم

ولی فقط احساس کردم دنبال خراب کردن آموزش و پرورش و خوب جلوه دادن قلم چی هستی که این ظلم بزرگی به شهر محسوب میشه . فرموده بودی سازمان سنجش مشاورهای آموزش و پرورش را قبول نداره می فرمایید پس چه کسی را قبول داره؟

ما نفهمیدم نرم افزار انتخاب رشته خوبه یا بد؟

پاسخ:
نرم افزار انتخاب رشته خوبه ولی خوب نیست با اسم سازمان سنجش به دانش آموزان معرفی بشه.
درباره قلم چی کسانی که من باشون کار کردم شاهد هستند که خودم خیلی از پارامترهای اون رو نقد میکنم ولی آموزش و پرورش دائم الانتقاده...
ایا پزشکی بین الملل شرط معدل  دارد
پاسخ:
من تا الان چیزی نشنیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی