بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشاوره انگیزشی-روانشناسی موفقیت

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ

امروز آرزو کردم که بتونم به بچه های همشهریم انرژی بدم.

امیدوارم موفق شده باشم...

این اسلاید جلسه و اسلاید زبان بدن همایش پارسال رو براتون گذاشتم.

(توی اسلاید مشاوره صفحه های سیاه فیلم هستند. روشون کلیک کنید تا پخش بشند.)

امیدوارم همیشه موفق و پر انرژی باشید.


اسلاید همایش زبان بدن

دریافت اسلاید مشاوره

دریافت فیلم موفقیت(جدید( (این فیلم رو هدیه میکنم به همه دوستان و علی الخصوص نرگس که زیاد حالش مساعد نیست)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۱
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱۶)

سلام مرسی بابت انرژی هایی که میدید.عالی بود.😊😊
پاسخ:
مرسی. شاد باشید همیشه
استاد اسلایداباز دانلودنمیشن
پاسخ:
عاطفه جان.
چک شد،مشکلی نداره
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۰ زهرا اصفهانی
دوستای عزیزم. انگیزه رو بیاین از من. یاد بگیرین. خخخخخخخخ کوهی از انگیزه... انرژی..... فقط نمیدونم چرا دارم ریزش میکنم. :-D :-D 
کاش یه نفر ترجمه میکرد.:(((
پاسخ:
کمش جان فارسیه که اصل کاری.
زهرا جون قربونه قدد.دستت درد نکرو.فقط بش یندان اونور تر رو ماها ریزش نکره.:) :) :) :) :) :) :) :) نه شوخی کردم چرا ریزش دوستم؟
آهان د برادر....
اون دوتا رو هم دیدم. خیلی هم خوب و عالی. دستت درد نکنه که کار مفید انجام میدی.
البته من هنوز ترجمه شده زبان بدن رو دوست دارم. اگر کسی پیدا شه ترجمه کنه خیلی عالیه. 
پاسخ:
دوستان هرکس خواست ترجمه کنه
بارکلا :)
پاسخ:
قربوندون

سلام دوستان چه خبر؟

پاسخ:
سلامتی
شما چه خبر؟
سلام ،خوووووووووووووبید؟؟؟؟
آفرین انرژی:))))))))))))))))))))))))))))))
چه خبر دانشگاه؟؟خوش میگذره؟؟
پاشید بیایید اینجا یه غرفه تو این نمایشگاه اقوامه بزنیم توووووپ ،قشنگ دهن این ...... سرویس شه
تبلیغ خونسارم هست!!!(انگار خونسار کالاست!!!)
خخخخخخخخ

پاسخ:
من همه جوره هستم (البته زیاد حساب نکنید)!!! :))
ولی خیلی خوبه اگه چنین کاری کنید.
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۱۲ زهرا اصفهانی
شیرین جان بزار من پام برسه خونسار...... می بینمت;-) 
نه دیگه من رو شما خیلی حساب باز کردم!! :D
والا منکه خودم تصمیم دارم حتما انجامش بدم، اگه بشه البته ;)
پاسخ:
من هرکاری بتونم میکنم.
سلام 
دستتون درد نکنه جلسه خوبی بود
فیلم اخری هم خعلی هیجان انگیز بود

پاسخ:
مرسی نیلوفر خانم.
اتفاقا رفتم تو بلاگ شما. خیلی لذتبردم. آفرین. درود به شرفتون
خدا رو شکر.بچه ها درس میخونند؟اوضاعشون خوبه؟
پاسخ:
خداروشکر
عالیند
عالی بود
ممنونم ازتون.....
salam mishe be man komak konid in ke daneshgahaye beynolmelal masalan shiraz sharte moadel ham dare chejorie mamnon age javab bedin.
پاسخ:
سلام سمانه جان
هیچی دیگه ، یعنی اینکه در کنار قبول شدن تو دانشگاه باید یه کفه معدل هم به عنوان شرط لازم برای قبولی تو دانشگاه داشته باشی.
مثلا میگن معدل کتبی بالای 17
سلام و خسته نباشید من چطور میتونم از مشاوره شما بصورت خصوصی استفاده کنم ؟ ومن ساکن تهران هستم
پاسخ:
سلام مهشید جان. من بصورت اینترنتی برای دانش آموزان تهران و اصفهانم مشاوره میذارم، البته تلفنی هم دارم. به ایمیل شخصیم میل بده و اگر مشاوره میخواستی مشخصات کامل با معدل و رشته و مقطع تحصیلی رو برام بفرست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی