بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام...

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ


(تیتر برگرفته از نشریه دانشجویی سلام...)

سلام به فرماندار و شهردار جدید شهر... هرچند سرپرست

دولت تدبیر و امید... اعتدال... دوری از افراط

اول به شهردار عزیز شهر.

جناب آقای مهندس اسحاقی بسیار خوشحالم از انتصاب شما. در دیدار نخستم با شما، شما را فردی متواضع و بااخلاق دیدم. کار شما بسیار سخت است(همانطور که خودتان هم اشاره کردید)،جایگزین فردی با وجاهت و محبوبیت بسیار بالا شدید. خوبیهای آقای شفعتی را در پست شهرداری بگیرید و تکرار کنید. شما مهمترین ویژگی که دارید تجربه کار با دو شهردار است. امیدوارم با دیدی فنی و علمی و استفاده از روحیه جهادی شهردار اسبق دست به مدیریت و تغییر صورت شهر بپردازید. (نه صرفا زیبایی های بصری!!! )

آقای اسحاقی فراموش نکنید بعضی جاها باید با قدرت وارد شوید و بعضی جاها با ملایمت. تدبیر را سرلوحه کارهایتان کنید تا نور امید را در دل مردمان و علی الخصوص جوانان شهر شعله ور کنید.


اما جناب شفعتی عزیز.

شما اکنون باید اعتدال را مسیر اصلی خود کنید. از افراد تندرو دوری کنید.ناقدین بدون شناسنامه را نپذیرید. آقای زرگرپور یکی از مصادیق فرماندار را تعامل داشتن دانستند. قبلا هم این حرف را گفتم؛ که همه بیاییم غرغر و ناله های شبگیر را کنار بگذاریم و دست اتحاد در دست همدیگر بگذاریم.

آقای شفعتی شما پیوند این نگاهها و جریانها و فکرها هستید. آقای شفعتی افراد معتدل و خدوم را بر کرسی های شهر بنشانید نه منتصبین به یک طیف خاص یا یک جریان فکری خاص که صرفا دغدغه صندلی و میز دارند.

آقای شفعتی از تجربیات گذشتگان بهره بگیرید.از مشاوران خوش فکر و متخصص نظر بگیرید و مبادا نصایح و نظرات منفعت طلبان شما را از مسیر خودتان منحرف کند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید،جناب آقای شفعتی، کلید این شهر اکنون در دستان شماست. مدبرانه کلید بر قفلهای شهر بزنید تا دروازه های امید را به روی شهر بگشایید.


برای هردوی شما بزرگوار آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

امیر صانعی خوانساری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۹)

زیبا گفتی امیرجان
مث3ل همیشه
پاسخ:
درود بر دوست و همسنگر قدیمی :))

چقدر نافذ بود واقعا.....اشک تو چشمام جمع شد....روح چرچیل بهتون نظر ویژه ای انداخته...
پاسخ:
نظر لطف شماست
ولی صانعی جان مگسان دور شیرینی بسیارند؛ میتوانید به برخی دیدار ها نگاهی بیندازید!! برخی له له میزنند و دهان لیسه میروند. ولی فرماندار عزیز مردی از جنس مردم است و محبوب و مسلما توجهی به وجیز اطرافیان خاص! و بکش بکش های جناحی از هر رنگی باشد ندارند. بنفش باشد یا سبز یا هر رنگ دیگر....
پاسخ:
بله.
زمان زمان اعتدال است و وقت،وقت کار. رنگ و حزب مهم نیست فقط اعتدال
و خدا حافظ....
20 اردیبهشت...!!!
آپم
پاسخ:
البته آقای حقی مطمئن باشید مهندس اسحاقی هم پیگیر این روز خواهند بود.
من بسیار خوش بین هستم به شخص ایشون
اما امیر جان مهندس اسحاقی قطعی نیستند
شورا در حال بررسیه
شاید گزینه های بهتری هم باشه ، خصوصا از لحاظ تجربه کاری ، البته شاید
پاسخ:
اگر معیار تجربه کاری باشه آقای مهندس با دو شهردار قبلی کار کردند
اگر معیار دید فنی باشه ایشون واقعا مهندس هستند.
مگر جایی نیاز هست آدمی با سیاست های شورا تحمیل بشه که اون بحثش فرق داره.

و امیدوارم آقای مهندس قطعی باشند.
سلام

مرا ببخشید که مدتهاست به وبلاگتان نیامده ام و حالا هم که آمدم به این صورت آمدم!
بگذریم؛
بیکاری، یکی از مهمترین دلایلی است که خواسته یا ناخواسته و واقعا یا توهما منجر به بی انگیزگی بسیاری از جوانان زیباشهر خوانسار شده است. یکی بی انگیزگی که منجر به مهاجرت بیش از پیش جوانان از خوانسار و در مواردی، باعث رخ دادن آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری گشته است.

امید است به کمک این تارنگار، بتوان اطلاع رسانی بهتری در زمینه ی کاریابی در خوانسار ارائه کرد تا بتوان پس از شناسایی پتانسیل های موجود در شهر، به ایجاد بهسازی در شرایط شهرستان نیز فکر کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم.
www.karsar.blogfa.com
با سپاس
سید وحید صادقی
پاسخ:
بسیار عالیه ایده وبلاگتون. موفق باشی
سلام
بعد امدنتان من دو پست دیگه گذاشتم....البته اگه دوست داشتید...!!
پاسخ:
استاد بسی لذت رفت. علی الخصوص پشت صحنه ها
نمیدونم چرا احساس میکنم داری از بالا به این دو عزیز دستور میدی!!!!!!!


پاسخ:
زهرا جان اشتباه احساس کردی!!
سلام اقای صانعی زیبا گفتید
من خوشبختانه هم با اقای شفعتی وهم با اقای اسحاقی برخورد داشتم و مطمئنم با وجود این دو بزرگوار دیگر شهر ما همچون قبل دچار برخی مسائل نخواهد شد
برای هردویشان ارزوی موفقیت دارم وامیدوارم کاری کنند تا نگاه مردم به انها همیشه همین گونه بماند...
پاسخ:
جمله آخر خیلی عالی بود.
من هم امیدوارم اینجوری باشند هر دوی این بزرگوار.
از شما هم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی