بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تُنگُلَک نامه

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ


خب!!! با تقریبا یک هفته تأخیر.

سلام جناب سجادی،ریاست محترم شورای شهر

اول از همه بیایم دوره انتخاب شوراها رو ببینیم که گفتید "مردم چقدر حساب شده رأی دادند." معنویت باوری مردم؟؟؟

بعدش گفتید که آقا "شورای اسلامی یه تعریفی داره،شهرداری یه تعریفی داره"،آفریـــــــن!!! شورای اسلامی باید همون هفت نفر تصمیمشون ابلاغ بشه نه اینکه دوباره بعد هر جلسه زنگ بزنند از بقیه تأییدیه بگیرند و بگند آقا تصویب کنیم یا نه!!! درسته؟؟؟ انگلیسیا در این مواقع میگن : what's your idea??

"درباره هنجار شکنی و بی اخلاقی سیاسی" هم که سخن گفته بودید!!!

بعد گفتید "اگه یک صدایی باشه اونجا برکه میشه"!!! جناب سجادی برکه پر از پرنده و زیبایی و سروصداست!!! منظورتون مرداب بود!! ده امتیاز منفی!!!

اما بیایم سراغ "کانال دموکراسی و کانال قانونی"!! گفتید باید مخالفت باشه،باید چندصدا باشه ولی از "کانال دموکراسی"...


از حضرت علی سخن گفتید.منم چندتا از سخنان ایشون رو میارم خطاب به شما:

امام علی(ع) می فرماید: نرمی به خرج دادن رأس سیاست است.
 امام علی (ع): تحمل کردن، زیور سیاست است.

آقای سجادی استخوانی که یک سال است در حلق شما بازی میکند،یک عمر است که در گلوی جوانان شهر خون ریخته، آقای سجادی گردی که چشمان شما را اذیت کرده همان تیر چندین ساله ایست که به چشمان جوانان شهر بود. دیدیم و دیدیم و دیدیم و هیـــــــچ نگفتیم!!! پس تقوای ما خیلی بیشتر از شماست!!!

اما میخوام قلم رو جدی کنم.

آقای سجادی خودتان هم میدانید اگر یکی از اعضای شورا در بین مردم وجهه بهتری داشت،آن شما بودید که آن هم خراب شد. آقای سجادی و همکارانتان در شورا،نگذارید آتش مردم علیه شورا شعله ور شود.

آقای سجادی فرمودید "با نفاق کاری پیش نمیره"، فرمودید "مراقب مسئولین شهر باشید"... حق با شماست. پس در اولین درخواستم از شما،ما همگی میخواهیم مراقب باشیم،"دلواپس" اوضاع شهر هستیم. نفاق،دورویی،اختلاف نظر در شهر، همه رو با هم به جدال انداخته. آقای سجادی جلسه ای ترتیب دهید، تا از "کانال دموکراسی" همه منتقدان از هر طیف و هر فکر، کنار هم جمع بشوند و تمام مشکلات و افکار روی میز ریخته بشه و فضای تخریب رو به فضای سازندگی بر محور تدبیر، تبدیل کنیم.

جناب سجادی آتش شما در فرهنگسرا،همان جرقه های روز خوانساری بود که خاموش نشدند.آقای سجادی پیشنهاد من رو جدی بگیرید و همه منتقدان و مسئولین، از معتمدین و جوانان تا شهردار و امام جمعه رو گرد هم جمع کنید و تدبیری برای این مشکل بیندیشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۷)

امام جمعه محترم فرمودند این شایعه است که مسئولین شهر با هم اختلاف دارند، یک همچین چیزی نیست(پایگاه خبری چشمه سار)
آقای صانعی خیلی دلتون خوشه ها.اصلا فکر نمیکنن که اشتباه کردند و فضای مجازی رو اصلان آدم حساب نمی کنن که بخوان جلسه بگیرن و نظرات روی میز ریخته بشه.
تا به حال کدوم جواب نامه های منتشر شده از شما در این وبلاگ که مطرح شده پاسخ درستی گرفته؟یا اصلن پاسخ گرفته؟یا اصلان به روی خودشون آوردن که شما به عنوان یه جوون از ما یه سوال کردی و ما موظفیم که بهت پاسخ بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چند یک عده خوشحال شدند از این حرفها و در محافل و مجالس آقای سجادی رو ستایش کردند که حقیقت رو بیان کرده و نمیذارن آقای سجادی کارش رو بکنه.
اون قدر درد زیاد هست که دیگه از گفتنش بیخیال شدیم.
امیدوارم که به نظرشما احترام بذارن و حداقل پاسخ بدهند.
پاسخ:
اینبار از کانال دموکراسی وارد شدیم

اول,اسمی که برای این پست انتخاب کردید خیلی جالب بود!
بعد,گاهی اوقات بعضی رفتارها و سخنان از زبان بعضی ها خیلی جای تعجب و تاسف داره
 فقط میتونم بگم بینهایت متاسفم
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۸ نگاه و نشان
جناب صانعی از تنگلکتون، قلقلکم اومد که منم کمی ورجه و وورجه حرفی ازخودم نشون بدم ،
خدمت همه سروران خصوصا ((زندانی))محترم که با یک رویکرد بسی جالب ته ماجرا را فرمودند لذا من از رویکرد دیگری حرفمو میگم .
اگر حتی جناب امام جمعه قویا این فرمایشات را فرموده باشند نه اینکه غرضها از بین نخواهد رفت بلکه ایشان را نیز ممکنست به این چالش بخوانیم وآن وقتست که حریم هر کس متزلزل خواهدشد لذا پیشنهاد میکنم برای حرمت به سایر ادمها ومسئولین حاکم در شهر وهمینطور حناب امام جمعه محترم شهر ،حرف ایشان را (امام جمعه) ملاک قرار دهیم واین آتش در گرفته را که نتیجه اش به صلاح شهر وخصوصا جوانان نیست خاموش وبه باد نسیان بسپاریم من میترسم که این هماوردی نتیجه معکوس بدهد ومردم شهر از داشتن شهردار فداکار ومنطقی (جناب اقای مهندس شفعتی )با یک جمله کلیشه ای با مضمون (در حال حاضر من (یعنی شفعتی )از خدمت کردن به مردم شهرم اشباع شده واز من بهتر قرارست روی کار بیایند )بی بهره بشویم  حتما میپذرید که با ازدست دادن این فرد عزیز بهترین ومطمئنترین سنگر را از دست خواهیم داد ! این تجربه ایست که من انرا در اختیار شما (اقای صانعی وسایر دوستان )قرار دادم .امیدست توجه ومداقه منطقی ملاک قرار گیرد .با تشکر از اقای امام جمعه که با این حرفشون نشون دادند  اهل مجادله که نیستند هیچ ، بلکه اهل ارام کردن موضوع پیش امده هستند .
پاسخ:
من هم در نوشتار قبلی گفتم که بهتر است با همدلی همه در کنار هم مشکلات را که تنها قربانیانش جوانان هستند رو کنار بگذاریم و حتی در انتهای این نوشتار باز تاکید کردم.
امیدوارم همه با چشمانی باز به سمت پیشرفت حرکت کنیم
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۳ حمید شرفی
فقط میتونم بگم آفای سجادی متاسفم
این ره که تو میروی به ترکستان است
و ما هنوز هم به پله ی اول برمیگردیم ...!

عجب قلم تندی!!!!!!!!!!!!!!!یه ذره طنز یا ب در گفتن تا دیوار بشنوه ویا هر جیزی از این قبیل تاثیر حرف حق شما رو بیشتر نمیکرد؟؟!!!البته دخالت نی خب بعضی مواقع بعضیا نیاز دارن محکم و تند جلوشون وایسی ک خیال نکنن خوابی و چیزی سرت نمیشه.

دیگ اینک چقد اینجا جو کنکوری ب راهه!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
آره حق با شماست.ولی من دل غزل که سوخته بود رو نمیتونستم با طنز التیام بدم.
وبلاگ چندمنظورست دیگه... کنکوری،اجتماعیه
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۳ عباس جنابی
درود بر تو امیر عزیزم که حرفای دل من و امثال من و مطمئناً تمام جوانان خوانسار رو می زنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی