بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوران جمع بندی کنکور

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ

خب سلام

الان دیگه سرازیری شده واسه کنکور و داریم به آخرین آزمون نزدیک میشیم. الان قراره یه خرده درباره کنکور و آزمونای سه روز یبار صبت کنیم.

برای آزمونای سه روز یکبار توی فایل پی دی اف هست. فایل پارسال رو هم میذارم.

این جمعه توی مجله آزمون از همکارم خانوم عسگری مقاله ای خوندم درباره " جمع آوری مثبت ها" . خیلی جالب و خوب بود. الان باید بیشتر حواستون به داشته هاتون باشه. روی اونها تمرکز کنید.

یه سال زندگی کردید و الان بیاید تمام خاطرات یکسال رو مرور کنید. و ببینید تو این یه سال چه کارهایی بود که شما رو خوشحال میکرد و بهتون انرژی میداد. تکرارشون کنید. یبار آقای صانعی (میلاد) تو جلسه مشاورش گفت انسانها فراموشکارند. اینو از ایشون یاد گرفتم.

ما خیلی وقتا حتی تصمیمایی که واسه زندگیمون میگیریم یا قولایی که به خودمون میدیم فراموش میکنیم. تکرار کنید و مرور کنید بهترین لحظه های زندگیتون رو...

شاد باشید و خندون. هرکسی سوالی داشت تو نظرات بپرسه من جوابش میدم.


متن دوران جمعبندی سال 92

متن دوران جمعبندی سال 93

جزوات و مطالب مورد نیاز برای جمعبندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۵
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱۸)

اومحل ما که کنکور نداریم  هم بازم به داشته هامون فکر کنیم و لبخند بزنیم.

چقد سر کنکور کارشناسی گریه کردم و یکی نبود گه این حرفا رو بمون بزنه....

پاسخ:
آره دیگه بازم باید به داشته هامون لبخند بزنیم :دی
همینکه زونمین ری پامون وُیسِمین و زانی درد ندارمین خوژ خیلیو

سلام ممنون از مطالب خیلی خوب بود

به امید موفقیت همه کنکوریای خوانسار مخصوصا ریاضیا!!!

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۴ جوون خونساری
خدایش بدارد دانشگاه ازاد برای اهلش و ما را نگاه دارد از گزندش که ترکش موجب بی مدرکی است وبه کلاس اندرش مزید دربه دری هر ترمی که اغاز میشود موجب پرداخت زر است وچون به پایان رسد مایه ی ضرر پس در هر سال دو ترم  موجود و بر هر ترمی شهریه ای واجب ...از جیب و جان که بر اید کز عهده ی خرجش بدراید ایزد منان محافظ جانتان از شر این اتش خانمان سوز....
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۳ زهرا اصفهانی
شما میگید انسانها فراموشکارند،هستن اما نه همیشه ......وقتی به چیزی اعتقاد و ایمان بیارن ،همیشه تلاش می کنن اونو فراموش نکن ،ماها زیادی عادت کردیم برای در رفتن از زیر قوانین ،به خودمون حق فراموش کردن بدیم ،عادت کردیم بگیم حرفای خوب میزنیم اما خودمون حرفامونو نقض می کنیم .این از فراموش کاری نیست .این از ایمان نداشتن به حرف خودمون ناشی میشه ،میلیون ها آدم در کره ی خاکی هستن که مسئولیت حرفایی رو که میزنن به عهده میگیرن و بهونه فراموشکاری نمیارن.قران هر کسی میتونه یه جور برداشت کنه ،ولی خدا عالمه که کدوم برداشت درسته. بیایم تمرین کنیم پای بند بودن به حرفامون رو ارزش کنیم وازش حرف بزنیم نه خوب حرف زدنو....
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ زهرااصفهانی
آقای صانعی امسال زیادی اذیتتون کردیم ،ذوقتون کورشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟این متن دوران جمع بندی پارسالتون خیلی قشنگ بود ،فک کنم خیلی تو جو انتخابات بودیدا !!!!!!!!الان اینجا دو احتمال وجود داره اول اینکه ما خیلی بچه های پایه ای بودیم ،نیاز نبود بگید....دوم اینکه حال نداشتید خلاقییتونو نشون بدید.....اینم اضافه کنم یه خرده حالم گرفته شد اتلتیکو باخت ،اما عجب بازی بود ،دقیقه 93گل تساوی رو بزنی و بعد تو وقت اضافه 4-1 ببری......دم رئال گرم.این همون قانونیه که میگه نباید تا آخرین لحظه تسلیم شد

پاسخ:
من میخواستم خودتون خلاقیت نشون بدید که همینجا شاهد خلاقیت هستیم
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۱ زهرا اصفهانی
یه انتقاد از تون بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟شما استاد پیچوندن جواب ،طفره رفتن ،یا جواب ندادن اید ، کلا ازتون یه صفحه سوال بپرسن ،شما فقط سوال وسطی رو جواب میدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از اون رو است که طرف تصمیم میگیره کل صفحه رو فقط بنویسه ،وسطش یه سوالی هم بپرسه.(بعید میدونم امیدی هم به جواب دادن شما داشته باشه)
پاسخ:
همین که در این بلاگ علنا از من انتقاد میکنید و منم استقبال میکنم خودش برترین نوع دموکراسی است. 
مثل خاتمی که تو آخرین سخنرانیش تو دانشگاه تهران به دانشجویی که بلند بر سرش فریاد میزد و میگفت تو به ما تو این هشت سال چی دادی؟؟ و خاتمی هم بش گفت من همین جرأت رو دادم که راحت بلند شی و روبروی رئیس جمهورت فریاد بزنی. 
حالا منم همینکارو با شدت پایینتری کردم. ( البته امیدوارم)
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۷ زهرا اصفهانی
الان باید از شجاعت خودم هم تقدیر کنم ،شما خودتونو با خاتمی مقایسه کردید ،منم خودمو با نلسون ماندلا مقایسه میکنم .بعد یه سوال مثلا الان شما دموکراسی نداشتید در مواجه با اتنقاد من چیکار میکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لابد رام نمیدادید ازمون؟/
میشه این استقبالتون از انتقاد منو از همین امروز عملی کنید .شما این دموکراسی رو با همون شدت خاتمی اجرا کنید ..من کاملا از تون حمایت می کنم
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۲ زهرا اصفهانی
دموکراسی فقط اجازه ی حرف زدن نیست ،دموکراسی احترام به حقوق دیگرانه ،برای تفکر دیگران احترام قائل شدنه ،دموکراسی یعنی اول عیب خودتو ببینی بعد بری سراغ عیب دیگران ،دموکراسی یعنی نخوای دیگری هم مثل تو باشه ،دلم از اطرافیانم خیلی پره ..........کسی که ادعای دموکراسی داره باید یادش باشه ،برای بهتر بودن باید از کسی که بالاتر خودته یادبگیری نه اینه سرکوبش کنی تا خودت بالا بری....اینو خطاب به همه دوستایی گفتم که قصد دارن دنیا،یا شهرشون رو تغییر بدن ..تفکرات خرابه و تا وقتی اینا درست نشه ،هیچ چیزی تغییر نمیکنه
پاسخ:
کاملا موافقم ... یگ اندان جی درس ورخوندین مابین اینا یاقا دیری نشّو

عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد

پاسخ:
بسیار لطف کردید. مبعث بر شما هم مبارک باد
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۸ زهرا اصفهانی
فقط یگ اندان ،بیشتر نبو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
واللا مُن به همون اندان راضیانی
اره زهرا جان اگه یه اندانی درس ورخونه ثوواب دارو به خدا
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۸ جوون خونساری
راست میگند اقای صانعی زهرا جان کمی هم درس به قول شاعر< در سر درس میباید بی مدرکی عار نیست>............من که نتونستم این متنا رو بخونم ولی حتما متنا رو  از بچه ها میگیرم.من بلد بودم کاپیوتر همراهی نکرد باهام.........
ایشالم که قبول شی
یه توصیه!
حتما کیک و ساندیستو بخور تا خون به مغزت برسه، اون چند ثانیه اگه صرف دوپینگ بشه بیشتر جواب میده.
اینجانب به شخصه صبح کنکور کیک جشن تولد زدم به بدن و با سرگیجه کنکور را آغازیدم، ولی بجاش قبول شدم :))
شب کنکورم کاملا ریلکس باش ، ما تا ساعت دو جشن تولد گرفته بودیم :))
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۲ زهرا اصفهانی
دوستای عزیزم ،من که شنبه میبینمتون ،حسابی از خجالتتون در میام ..........خیلی اینو جدی گفتم ،شنبه عملی شو بهتون نشون میدم ،منو اذیت میکنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!..............آقای صانعی من فقط سکوت میکنم (به نشانه ی اعتراض) ،من یه 30روز دیگه ،چنان حال شماهارو بگیرم ........حالا ببینید ،اصا فک نکنید دارم تهدیدتون میکنم ها
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۲ جوون خونساری
هیکس خانوم یا اقا هیچکس. ما که همه قبول هستیم دولتی هم قبولیم ولی کجااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انشا... که تهران یا اصفهان بابا دیگه دولتی خونسارو که قبولیم....... دعا کنید برامون که به هدفامون برسیم تا اخرش به هدفامون فکر کنیم
آرزوی موفقت در کنکور و در تمام مراحل زندگی رو برات دارم.
یادش به خیر 14سال پیش چه روزگار خوبی بود کنکور دادن.

پیرو گفته یه جوون خونساری عزیز پس چی که قبولیم؟؟؟ ما قبول نشیم کی قبول بشه عاخه!!!

من که به شخصه مطمئنم امسال بچه های خونسار میترکونند...

علی یار همه تون...

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۲ ستاره های آسمان
ممنون بخاطره متن ها و مخصوصا جزوه ها
به امیده روزایه خوب واسه ی همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی