بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

روز خوانسار

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

اول بذارید تشکر کنم.

از آقای شهردار که همه پشت ایشون مخفی شدند و در چشم مردم همه اومدند جلو. وقتی برمیگشتم دیدم شورا و شهردار جلسه داشتند و وارد ساختمان شهرداری شدند.آقای شهردار با همه کم و کاستی و بی برنامگی ازتون متشکرم.

از آقای رفعتی،سجاد شاهرخی بزرگوار و گروه ایشون معذرت میخوام.شما پشت سن آماده بودید،لباس پوشیده و استرس اجرا داشتید ولی باران و بی برنامگی مراسم مانع اجرای شما شد. من خودم بعد از کنسرت شما در گلپایگان که نتونستم بیام با تمام وجودم امروز منتظر اجرای شما بودم که نوای نی سجاد و صدای زیبای حسین عزیز رو بشنوم. 

از مسئولین شورا شخص آقای شهردار خواستم که از شما عذرخواهی کنند و لطفا به جناب ارشاد بگید بچه های خوانسار باید توی شهر خودشون اجرا داشته باشند.

از تمام مسئولین عزیز شهرداری که هر کدوم دستور خودشون رو میدادند و نذاشتند بچه ها کارشون رو بکنند ممنونم.

از همه همیاران محیط زیست،تک تک اونها،خانوم و آقا که امروز انصافا اگه اونها نبودند مراسم نظم و اجرا و آتش بازی و خیلی چیزای دیگش رو هوا بود ممنونم. 


اما فعلا در حد نظر. تا هنوز تنور جشن داغه. مسئولین اجرایی جشن از همون جوونایی که وقتی مراسم دارید دست به دامنشون میشید تا آقایونی که ردیف جلو بودند و حتی اونایی که نماینده هاشون بیرون درب ورزشگاه بودند و آمار جمع میکردند رو تا آخر همین هفته دور هم جمع کنید که انتقادات و پیشنهاداتشون رو بشنوید و سال آینده خیلی بهتر برگزار بشه. 


فعلا من در همین حد بسنده میکنم. دلم خیلی میسوزه که ما میتونستیم سرمایه های چندهزار دلاری وارد شهر کنیم و خیلی عظیم تر جشن رو برگزار کنیم. این مطالب رو هفته آینده مینویسم.

خوش باشید و خندون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۷)

برای اولین بار با مطلبتون موافقم

بی برنامگی بود ولی زحمت کشیدند مسولای شهرداری بالاخص اقای شفعتی شهردار

باید به پیش بینی هوا توجه میکردند که متاسفانه....


در نهاین از مردم خوبم تشکر ویژه میکنم به خاطر حضور پر شکوهشون
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۹ 6کنکوری باحال
خب ما که کلا شادیم این جشن هم بهونه ای بود که از درس خوندن فرار کنیم البته ما همه کارامون درست و به جا هستش.تفریح.شادی وسطشم یه کنکور.تازه 5تیر میخوایم بریم هوا خوری صفائیه اگه وقت شد یه کنکورم میدیم.ولی خب اره واقعا برنامه بهتر از اینم میتونست بشه.انشا...ما در اینده درستش میکنیم.شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد باشیم
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۷ وووووووووووووووی عجب شهری به خوسار.
الانه که جاشه بگیم چیکار کردی خونساری دمت گرم .
دست همه ی اونایی که زحمت کشیدند واقعا درد نکنه مراسم هم بد نبود اما....
خونسار همیشه لایق عالی ترینه و این مراسم میتونست خیلی خیلی بهتر برگزار بشه 


همین جا جاداره ی خسته نباشید بگم به مسئولینی که تمام عزمشون رو جزم کردند و سنگ
جلو پای دیگران انداختند تا نگذارند چنین اتفاقی بیفته....

والبته باید گفت استقبال مردم خیلی عالی بود و نشون دادن خواهان چنین شادی هایی هستند

وبازم کاش آنهایی که باید ببینند,ببینند و حداقل کمی هم به خواسته های مردم احترام بگذارند....

موفق باشید

 
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۱۲ همون 6 کنکوریه باحال
یگ سوال فوری فوتی داران:
دیر عز جون شما دیر عز جون شما,اگه یگ محصلی  پشتیبانژ شهید گنو(در راه ترقنه)سهمیه بژ تعلق گیرو یا ندگیرو؟؟؟بینان مزنه (مذنه.مضنه.مذنه)چندو؟؟چند درصد؟؟؟
پاسخ:
ن جختی باید بیو یگ چی هر هفته نرذ کرو بخچژ هادو
دسه همدون درد نکرو ...
من قبول دارم ،بی برنامگی بود ،اما این ارزشمنده که مردم برای لحظاتی خوشحال بودن ،از ته دلشون خندیدن بدون اینکه بترسن که کسی مسخرشون کنه .یه شخصی اینو به من یاد داد که میشه در تمام اتفاقات نه  چندان خوب !!نکته ی خوبی رو پیدا کرد. من مطمئنم کسایی که از جشن خارج شدن ،حس خوبی داشتن .... 
من به کشف رسیدم ،اون اینه که استعدادای بچه های 4ریازی داره هدر میره،مسئولان رسیدگی کنن ،ما میریم خارج آمار فرار مغز ها زیاد میشه ها!!!!!!!!از ما گفتن بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی