بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پرسش و پاسخ درباره کنکور

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ


سلام.

تو قسمت نظرات هرکس درباره کنکور هر سوالی داره میتونه بپرسه. حتی درباره درس خوندن و برنامه ریزی. تا جایی که در توان داشته باشم جواب میدم.

با آرزوی موفقیت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۲۲)

ini k migid daghighan chi hast???konkur???kheyli esmesh ashnas vali harchi fek mikonam yadam nemiyad

سلام؛ ممنون میشم اگه بتونید منو راهنمایی کنید : با رتبه 2620 منطقه 2 تجربی میتونم یکی از رشته های پزشکی دندانپزشکی یا داروسازی ادامه تحصیل بدم ضمن اینکه اکثر دانشگاههایی که این رشته ها را داشتنند تو انتخاب رشته ؛انتخابشون کردم . تشکر
پاسخ:
سلام مونا جان
آره احتمالش زیاده. توی دانشگاههای برتر که پایینه احتما مگر بقیه دانشگاهها. نکته ای که شانست رو افزایش میده اینه که توی آخرین اصلاحیه به تمام ظرفیت رشته های دارو و دندون و پزشکی اگر اشتباه نکنم ده (شاید هم پنج) درصد اضافه شده و همین شانس قبولی تورو افزایش میده.
سلام ببخشید با رتبه 3800منطقه 3می تونم پزشکی دندون یا دارو خودگردان قبول بشم
پاسخ:
سلام جواد. دانشگاههای بالا احتمالش کمه مگه اینکه دانشگاههای رده دوم قبول بشی
سلام مجدد خدمت استاد عزیز.احتمال قبولی توی دانشگاههایرده دوم چند درصده
پاسخ:
70 درصد آقا جواد گل
سلام استاد
ببخشید منظور از خوابگاه های خودگردان چیه دقیقا؟؟فقط از نظر هزینه با بقیه خوابگاه ها متفاوته؟؟
زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نشد؟؟
پاسخ:
سلام. منظور از خوابگاه خودگردان اینه که شام و صبحونه با خودتونه (البته در یه سری دانشگاهها باز خودشون شام و صبحونه میدند)
عملا شما تنها تفاوتی که دارید اینه که هزینه بیشتری باید بپردازید.

زمان دقیق رو نمیدونم ولی فکر میکنم 17ام باشه.
سلام استاد.باورکنید هرچی میکنم خوابم نمی بره آخه قبل از این فکر می کردم 100درصد خودگردان قبول میشم............امکان قبولی 100درصدی زاهدان هم وجود نداره.............خواهشا روحیه کاذب ندین................خدایی احتمال چند درصده..............دعا گوی شمام/
پاسخ:
آقا جواد من قاطع نمیتونم جوابت بدم ولی میگم تو اون چیزی رو که میخواستی شانسش بالاست
نگران نباش مرد ... منتظر بمون با آرامش
سلام استاد .خواستم ازشما تشکر کنم .پزشکی اهواز اسمم امد
پاسخ:
جواد از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت میکنم.
همیشه موفق و سربلند باشی.
سلام من رشته ام انسانیه وبرای سال 94میخوام کنکور بدم .میخواستم بدونم  رشته تربیت معلم چه رتبه ای باید بیایم معدل کل دیپلمم 14/75.ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ:
سلام.
اول چندتا نکته بگم. بهتره از الان خودت بشینی درس بخونی و یه رتبه خوب بیاری (درسته از معدلت ناراحتی ولی تا آخر عمر با معدلت زندگی نکن،خیلیا بودند با معدل کم رتبه های خیلی خیلی عالی آوردند (اینو واسه روحیه نگفتم،بش فکر کن)).
اما در مورد دانشگاه تربیت معلم اول اینکه این دانشگاه لزوما هرسال پذیرش نداره و اگر هم داشته باشه تعدادش بستگی به میزان درخواست آموزش و پرورش منطقه داره.
و در کنار این دانشگاه تربیت معلم شرط معدل و تراز کنکور رو هم داره که هر سال تغییر میکنه
سلام
میخواستم بپرسم اگه برای برنامه ریزی کنکور94 همزمان باپیش، از الآن تاآخر آبان کل دروس پیش ترم اول روتموم کنم واز آذر تازمان امتحانات ترم اول نصف دروس  عربی انسانی، ادبیات عمومی و اختصاصی ، فلسفه و منطق. روبخونم  وبهمن هم تمام دروس ترم دوم روتموم  کنم واسفند نصف دوم این درس ها رو بخونم و فروردین تاکنکور این درس هارو مرور کنم (به استثنای زمان امتحانات ترم دوم)خوبه یابد؟
(وبرای کنکور دروس پیش،عربی کامل،ادبیات عمومی واختصاصی کامل،فلسفه منطق روفقط بخونم خوبه؟)

ممنون میشم راهنمایی ام کنید.
پاسخ:
سلام.
من میگم به جای کارای عجیب و غریب. تو یکی از موسسات ثبت نام کن و با برنامه اونا پیش برو. یا اگه میبینی نمیخوای بری پول بدی برنامشون رو از سایتشون دانلود کن و استفاده کن.
سلام آقای صانعی
من می خوام کنکور 94 رشته تجربی شرکت کنم!معدل کتبیم متاسفانه خیلی پایینه(12.29)!
میشه با این معدل به قبولی تو رشته پزشکی امیدوار بود؟!
باید چه درصدایی تو درسای عمومی و اختصاصی به دست بیارم؟!

پاسخ:
سلام سامیه جان. ببخشید بابت تأخیر بی سابقه
تونستنش میشه ولی باید از نو شروع کنی. باید قوی بشی تو درسات و درصدای خیلی خوب بیاری.
من بت پیشنهاد میکنم رو درسایی که بقیه ضعیفترند بیشتر کار کن. تراز بیشتری میگیری
سلام آقای صانعی
با توجه به اینکه تاثیر معل کتبی مستقیم شده معل کتبی پایین چقد رتبه رو جا به جا میکنه؟
کسی که معدل کتبیش پایینه میتونه با تلاش ی رشته خوب قبول شه؟!
پاسخ:
سلام.
ببینید معدل بیست و پنج درصده.
ولی از طرفی درصدا 75 ، از لحاظ منطق ریاضی هم اگر بررسی کنیم تو اگر تراز کنکورت بره بالا میتونه کمبود معدلت رو جبران کنه. همونطور که پارسال هم خیلیا بودند با معدل پایین تونستند بهترین نتیجه رو بگیرند.
سلام اقای صانعی.اولا که بسیییییییییییییییییییییییار ممنونم و متشکرم که جواب همرو اینقد دقیق و خوب پاسخ میدید.اجرتون با امام حسین.
راستش من ترم اخر لیسانس رشته گرافیک دانشگاه شریعتیه تهران هستم.از اونجایی که پدرم داروساز هستش و من موقع انتخاب رشته بین دارو و هنر مردد بودم؛ هنرو انتخاب کردم ولی متاسفانه الان پشیمونم و به فکر افتادم به جای ارشد هنر، تغیر رشته بدمو برم دارو بخونم.هدفم اول دانشگاه ازاد تهران هستشو بعد ازاد شهرای دیگه و نهایتا بین الملل اصفهان.
میدونم راه بسیار سختی در پیش دارم و باید تقریبا تو همه درسا کلاسای اموزشی شرکت کنم ولی واقعا وقتی اومدم تو این سایت و شرایط کنکور امسالو دیدم واقعا نا امید شدم و واقعا فکر میکنم ممکنه من این همه زحمت میکشم نتیجه نده، در صورتی که درسام همیشه خوب بوده و توی دبیرستان معدلم تو رنج 19.70 بود.
من واقعا معذرت میخام سرتونو درد اوردم ولی به نظرتون با این شرایط کنکور و شرایط بنده، ممکنه موفق بشم؟خیلی خیلی لطف میکنید جواب بندرو بدید.
پاسخ:
سلام شیما جان.
ازت معذرت میخوام بابت تأخیر زیاد.
موفقیتت کامل به خودت بستگی داره. من هم امسال دانش آموزانی با شرایط شما رو دارم. ولی کامل به خودت بستگی داره. میزان تلاشت و کیفیت کاری که انجام میدی.
سلام وقتتون بخیر
من میخوام پیام نور،رشته مشاوره بخونم،به نظر شما دانشگاه پیام نور معتبره؟
پاسخ:
سلام مهسا جان.ببخشید یایت تأخیر
منظورت از اعتبار چیه؟
سلام، عذرخواهی میکنم دوباره مزاحم شدم.
اقای صانعی شما غیر از خانسار جای دیگه مشاوره نمیدید؟ شما مشاور توانمندی هستید از این جهت که اطلاعاتتوت خیلی کامله و پر تجربه هستید.چون هم تهران و هم اصفهان خیلی دنبال مشاور بودم که جواب سوالام رو بده، (چون به خاطر تغییر رشته هیچ اطلاعی از کنکور تجربیو دانشگاه های مربوط به اون و درساش ندارم) ولی متاسفانه هیچ کس جوابگوی سوالاتم نبود.حتی نمایندگی گاج و قلم چیه تهران!
من که ساکن اصفهان هستم،کجا میتونم با شما مشاوره داشته باشم؟
پاسخ:
سلام شیما جان.
من تا پارسال اصفهان هم بودم. و امسال خوانسار (نه خانسار :) ) و تهران هستم. البته هستند بچه هایی که خصوصی مشاوره میکنیم و کار میکنیم. (از طریق تلفن و ایمیل)
ایمیل تو قسمت ارتباط با من هست.

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۴ عاطفه فلاح
باسلام وخسته نباشید.اقای صانعی اگه میشه توضیحه کلی درباره یاین 25%بدید.واینکه درس به درس درصداتاثیرمثبت ومنفی داردیافقط معدل.باتشکرفراوان.
پاسخ:
سلام عاطفه جان.
از الان دیگه معدل تو کنکور تأثیر نداره. نمره درسها تأثیر داره. میاند با توجه به ضریب درس تو کارنامه اون رو تأثیر میدند.
با سلام من دانشجوی انصرافی سال 91 و اکنون در سربازی به سر می برم ایا برای شرکت در کنکور باید فرم انصراف اخر دفترچه ثبت نام کنکور را پر کنم 
پاسخ:
بهروز جان هنوز که موقغ ثبت نام نشده. 
سلام استاد عزیز خداقوت. استاد من 4 سال پیش کنکور دادم و رشته پزشکی که دوس داشتم قبول نشدم و یه شرایطی برام پیش اومد که نتونستم ادامه بدم و الان یه پسر یک و نیم ساله دارم و دوس دارم تو کنکور 94 شرکت کنم. حالا به نظر شما با این شرایط من و دوری از درس و تغییر کتابها من میتونم موفق بشم؟و آیا شما میتونین برام برنامه ریزی درسی انجام بدین؟ممنون از زحماتتون
پاسخ:
سلام مهرسا خانوم.
شرایطتون سخته ولی میشه با همین شرایط هم پیشرفت کرد. به من ایمیل بدید چون یک سری سوال میخوام بپرسم.(تو قسمت ارتباط با من هست)
سلام ازوبلاگ خوبتون ممنونم من دانشجوی پزشکی دانشگاه ازاد ترم 5هستم ولی خیلی دوست دارم دانشگاه سراسری پزشکی قبول بشم من سال 91کنکور دادم ورتبم شش هزار منطقه دوشد به نظر شما کار درستی هست دوباره درکنکور 94شرکت کنم ومیتونم تو فرصت کم تقریبا یک ماه فشرده خوندن ، پزشکی قبول بشم البته انگیزه لازم رو دارم باتشکر
پاسخ:
سلام مینا جان.
هر چیزی امکان داره. بستگی به خودت داره
سلام اقای صانعی چنتادرخواست داشتم اینکه امکانش هس بمن بگیدتوی درسهای فیزیک ریاضی وشیمی دوم تاچهارم تجربی کدوم فصلهای درسای روباهم بخونم یعنی کدوم فصلهای هردرس بهم مرتبطن.ک این فصلهاروباهم بخونم.ممنون میشم
پاسخ:
فیزیک که فقط دو فصل سال دوم با دو فصل اول پیش هم پوشانی داره.
شیمی هم عملا به هم ربطی ندارند
سلام من شنیدم سازمان سنجش به کسایی که امتحان نهایی هاشون روخراب کردن یه فرصت دیگه داده ایااین خبرراسته واینکه من سال 91.92 توی شهریوردیپلم گرفتم ایااین خبرشامل منم میشه یانه ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام. هنوز به تصویب نرسیده.
سلام من امسال هنراسلامی قبول شدم ، اگر امسال دانشگاه ثبت نام کنم ممکن هست سال دیگه هم بتونم تو کنکور شرکت کنم؟
پاسخ:
سلام. رشته اگر روزانه باشه تا دوسال حق شرکت در کنکور ندارید ولی سایر دوره های مشکلی ندارند.
سلام ببخشید بارتبه4289انسانی امکانش هست تربیت معلم قبول بشم؟
پاسخ:
سلام اسما جان. سال گذشته تا رتبه 7هزار منطقه دو قبولی رشته انسانی بودند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی