بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قدم اول رو بردارید

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

شب قدر...

اومدیم به این زمین برای برداشتن قدمهایی بزرگ. عادی نباشیم.تکراری نباشیم.

همیشه گفتم اگر هرکسی به اوج موفقیت خودش برسه هیچکس فقیر نیست... دنیا گلستون میشه.


تو یک اسلاید با اسم موفقیت چندتا ویژگی آدمهای موفق رو گفتم:

قدم اول رو بردارید

خودتون باشید

استیل و شخصیت خودتون رو داشته باشید (کپی نکنید)

از افتادن نترسید (از نه شنیدن نترسید)

غرغر نکنید (چاره حتما جز اینه که ناله شبگیر کنید)


و همیشه لبخند بزنید...


و یک سری نکته دیگه که تو فیلم زیر میگه. براتون آرزوی تغییر و خوشبختی میکنم.

دریافت کلیپ رؤیا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۹)

دور فلک درنگ ندارد شتاب کن...
با یه حساب سرانگشتی خودم رو با دیدن فیلم نشوندم روبروم. دقیقن به اون چیزهایی که سالها باهاش زندگی کردم دارم بهشون میرسم.
خدارو شکر میکنم...واقعن میگم..
وخداوند هدف از خلقت انسان رو خلافت و جانشین خودش در زمین قرار داد. یعنی تک تک ماها این قابلیت رو داریم که برسیم به اونجا که به غیر از خدا نبیند(این از منظر عرفانیشه) اما اجتماعیش هم فرقی با چیزی که شما گفتین نداره.فقط باید باور کنیم که میتونیم خلیفه خدا در زمین باشیم.چون
آسمان بار امانت نتوانست کشید          قرعه فال به نام من دیوانه زدند.
این همون بار امانتس که میتونه برای مردم مثمر ثمر باشه و خودت باشی.دقیقن دیالوگ های فیلم
پاسخ:
نظر جای هیچ حرفی نمیذاره
 من یادگرفتم که هر کسی قله ی موفقیت خودش رو داره به قول خودتون اگه ما به هدفمون نرسیم هیچ کس دیگه ای به هدف ما نمیرسه ، هدفون فقط و فقط مال خودمونه ، یه جورتیی منحصر به فرد و تکه .
فقط باید برای رسیدن به هدفی که داریم تلاش کنیم و هیچ وقت از تلاشمون دست نکشیم . توی مسیری که حرکت میکنیم به حرفای نا امید کننده ی بقیه توجه نکنیم (ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن ارزو هات حرف میزنند ) هیچ چیزی محال نیست  و با وجود همه ی سختی های راه باز هم رسیدن به هدف امکان پذیره . موفقیت اینه که وقتی هفت بار شکست خوردی و زمین خوردی با هشتم با انگیزه تر و قدرتمند تر از گذشته بایستی و به راهت ادامه بدی تا به هدف برسی .
یه دزد فیلسوف میگه دیوار ها بلند نیستند کوتاهی از ماست . پس رسیدن به هدف امکان پذیر و اسونه ، اگه یه روزی به هدفون نرسیدیم باید بدونیم خودمون کوتاهی کردیم و فقط خودمون رو مقصر بدونیم .
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۳ زهرا اصفهانی
مثال می خواید بزنید...مثلا من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سری بعد ایشالا :)

ویدئوی جالبی بود. حرفهاش خیلی عالی بودند. خصوصا اونی که شما انتخاب کردید:"استیل و شخصیت خودتون رو داشته باشید (کپی نکنید)"
به نظرم مهم توانایی استفاده از توصیه‌های این ویدیو هست. و احتمالا اون هم نیاز به مطالعه و تفکر و عمل جدی داره... آدمای زیادی وجود دارند که این حرفها رو حفظند اما به خودشون که نگاه میکنی ذره ای از اون توصیه‌ها رو توشون نمیبینی. مهمه که بتونیم دانسته‌هامون رو زندگی کنیم...
ممنون از انتخابتون
پاسخ:
ممنونم از حسن نظرت کمش جان

غر غر با این "غ" !!!!!!!!!!!! چه آدم خوبیم من

همین که قدم اول رو برداریم خیلی چیزا عوض میشه...یاد میگیریم اگه خودمون نباشیم اولین کسی که زود خسته میشه خودمون هستیم.

نه شنیدن و نه گفتن دو تا مهارته که همش بستگی به اعتماد به نفسمون داره و اینکه میخوایم برای خودمون و خواسته های خودمون زندگی کنیم یا برای دیگران و منافع دیگران!!!!!!!!!!!!!

درباره غر غر کردن هم باید بگم ما روایت داریم که میگه : 2 ساعت غر غر کردن سر دیگران لذیذ تر از خواندن تاریخ ادبیات (!!!) در همان 2 ساعت است...

درباره غرغر کردن نظری ندارم و خودم اینکارو بسیار بسیار در زندگی روزمره م انجامش میدم...

چرا اینجا شکلک نداره؟؟؟؟من چجوری احساساتمو درباره جملاتی که گفتم بروز بدم؟؟؟ دیییییییییی

پاسخ:
:)))
غر غر با این ق :)))
مرسی
کلیپ رویا خیلی زیبا بود خیلی
مرسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* ** ** ** ******* ** ** *******

وقتی یاد گرفتی بعد برو وضو بگیر و بعد قرآن رو خوب یاد بگیر و نظر بده.
 اصلا یه بار قرآن رو خوندی بدونی چی میخواد بگه؟! کل قرآن هیچ؛ اصلا همین سوره حمد که روزی چند بار میخونیم چی میخواد بگه؟! رفتی چهار تا تفسیر نگاه کنی؟!  باقی قرآن پیشکش.
پاسخ:
الان این پست دقیقا چه ربطی به قرآن داشت ؟؟؟؟
میگم شما دیگه با عنوان "داعشی" نظر بذاری سنگینتری :دی

یا داعشیان مقیم خوانسار!!!
این که میگم قرآن رو خوب یاد بگیر بعد نظر قرآنی بذار داعشی ام؟!

از این تهمتت نمیگذرم. باشه حسابمون تا قیامت...
با سلام
به پست جدید ما سر بزنید و نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنید .
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی