بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشاوره تابستون بچه های کنکوری

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

*** فایل کامل تابستون،جلسه اول و دوم،فایل دوم هم اضافه شد***
اول اینکه الان خوب بود نامه دوم بنویسم به شورا و شخص ریاست شورا !!!!

ولی آینده سازان شهرم و جوانان سرزمینم چه بسا مهمتر از دوستان...

این فایل برنامه ریزی اولیه تابستون،تا چهارشنبه هم فایل کامل رو احتمالا به همین پست اضافه میکنم.

برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم و مطمئنم به همه آرزوهاتون میرسید

دریافت فایل شماره 1 تابستان 93


اینم چندتا لینک درباره مطلب:

1- قانون جذب : فارسی ، انگلیسی

2- آشنایی با رشته های دانشگاهی

فرم های مورد نیاز برای شما (که باید هر سری با دفتر برنامه ریزی بیارید!!)

1- فرم تحلیل آزمون دانلود

2-فرم برنامه ریزی هفتگی دانلود

3-فرم برنامه ریزی روزانه(ساعتی) دانلود


اینم از اسلاید دوم تابستون دانلود

و درنهایت اسلاید یکی از بچه های کنکوری امسال که زحمت کشیده بود و برای دوستاش جملات مثبت آماده کرده بود.

از خانوم قیصری دانلود


و اما در نهایت.

امروز تو خوانسار آخر جلسه برای اولین بار در عموم حرفهایی زدم.امیدوارم دختران شهرم،مردانه برای آینده ای که لیاقتش رو دارند زحمت بکشند و تا آخرین لحظه برای بهترین بودن و حرفه ای بودن تلاش کنند.

برای کنکوری های امسال خوانسار که مطمئنأ جزو عالی ها بودند آرزوی موفقیت میکنم.

هممون موفق باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۱۳)

agha amir baz b jame poshtiban haye kanoon peyvasti??
پاسخ:
رضا جان کلا بودم ترک نکردم
از عید دوباره اومدم خوانسار
سلام آقای صانعی...
خسته نباشید واقعا...
امیدوارم همیشه موفق باشید...
ببخشید من ی سوال داشتم در مورد جلسه ای ک قرار بود بذارید بعد از جلسه ی شنبه...
گفتید 4شنبه اما نوشته بودید 1تیر...
اگر یکم بوده که من متوجه نشدم ولی میشه لطفا اگر نبوده بگید تاریخشو...
اگرم نیازه بگید زنگ بزنم دفتر آقای اسدی بپرسم...
بازم ممنونم بخاطر همه تلاشهاتون...
پاسخ:
سلام
نه 1 تیر برا اصفهان بود. برا خوانسار چهارشنبه چهار تیره.ساعت 5 و نیم.بالای مغازه آقای اسدی
سلام و خسته نباشید
مرسی ک گفتید
تا حالا چیزی درمورد غرب زدگی شنیدی؟!

بین وبلاگ نویسان خوانساری موج میزنه.....  نشخوار کننده افکار غربی؛ گوسفندان چشم و گوش بسته.... صم بکم عمی فهم لا یعقلون
پاسخ:
صاعقه جان ن غرب زده هستم و نه هیچ چیز دیگه... فقط ایرانی ام و خوانساری
تا آخرین لحظه هم برای پیشرفت سرزمینم که منجر به پیشرفت خودم و همخون های من میشه تلاش میکنم
فقط میتونم بگم لایک داره . مرسی که پای خونسارو خونساری بودنتون وایسادید.
یه تشکر ویژه به خاطر اینکه شما بیشتر از خیلی مسئولای کله گنده شهر که بیخیالند احساس مسئولیت میکنید. باعث افتخار خونسار هستید. سربلندو سعادتمند باشید .
پاسخ:
مرسی زهرا
خیلی لطف داری

ای کاش تابستون سال گدشته هم یه بار دیگه ایتارو به ما گوشزد میکردید . شاید الان وضعیت خیلی بهتر از این بود .
بازم مرسی. موفق باشید .
وقتی اسم کمک و پیشرفت خوانسار میاد اشکم در میاد!!هر بار هر کسی خواست قدمی برداره،کمکی کنه،کاری کنه زدند توی سرش و نشوندنش کنار....اینجا هیچوقت اونی که باید بشه نمیشه،چون هیچوقت به جوون ترا،به اونایی که فکرها و ایده های بکر و دست نخورده ای دارند توجهی نمیشه،همیشه کنار گذاشته میشند و می چسبند به همونایی که از اول اول بودند....واقعا متاسفم بجای اینکه موجب پیشرفت هم شهریامون بشیم باید بریم جایی دیگه پیشرفت ایجاد کنیم...هه مسخرست...!!متاسفم...من واقعا برای خودم و همه افراد به ظاهر مسوول و دلسوز!! متاسفم.....
سلام آقای صانعی...
جلسه امروز خیلی مفید بود...
راستش بنظرم واقعا حقش بود که اون حرفا رو بزنید...
ن اینکه بگم من خیلی سرم میشه ن فقط بنظرم گفتنشون درست بود...
من خودم یکی از همون دخترایی هستم که درگیر همین شرایط شهرمم...
میدونم چقد ضرر میرسونه به آدم...
دقیقا میفهمیدم چی میگفتید...
امیدوارم روزی بیاد که ما دخترا و پسرا بتونیم جوی رو که حاکمه توی شهرمون تبدیل ب ی جو سالم کنیم...
و بتونیم از درونمون خودمون رو پیدا کنیم...
ن اینکه از توی حرف مردم خودمون رو پیدا کنیم...
من اهل حرف زدن نیستم خیلی هم ساکتم
ولی واقعا وقتی میبینم یکی اینقدر به فکره نمیتونم چیزی نگم... 
امیدوارم همیشه موفق باشند همه...
و هر کسی جواب زحماتش رو بگیره...
و از شما هم ممنونم واقعا...

پاسخ:
امیوارام زودتر به این شرایط برسیم

آقای صاعقه...
چی گفته شد که متهممان میکنید به غرب زدگی؟ این که مخالف شرایط فعلی توی خونساریم غرب زدگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه دلمون برای خونسار میتپه غرب زدگیه؟
اصلا غرب زدگی یعنی چی میشه تفسیر کنین؟
شهید بهشتی هم وقتی زنده بود ناسزا بهش میگفتن حالا توی روزش این همه همایش و سمینارو و جلسه ترتیب میدهند .ما رسممان همینطوره. فقط بایستیم و بی تفکر بر مطلبی نظر بدهیم و کنار بایستیم.
یکی دوساله که با محیط وبلاگهای خونسار آشنام شروع هر وبلاگی که میشه این صاعقه میاد و میخاد مثل صاعقه عمل کنه. ضربه ای بزنه چیزی رو خراب کنه و تمام...
کسی که هراز گاهی میاد و گاه و بیگاه سخنی بر منطق بی منطقی میزنه راه به جایی نمیبره...
چرا که رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۹ کنکوری اینده

سلام اقای صانعی ممنون فایلاتون خیلی کمکم کرد

و ممنون از خانوم قیصری بخاطر اسلاید فوق العاده شون..

برای همه ی کنکوری ها و به خصوص پشت کنکوری های(!) امسال آرزوی موفقیت دارم.امیدوارم با تمام توان برای رسیدن به خواستشون تلاش کنند وبش برسند

سلام آقای صانعی

یه سوال دارم...

پس چی شد اون همه انرژی و اون همه برنامه که قرار بود عملی بشه؟

چی شد اون هیئت جوانان خوانسار؟

کجاند اون بچه هایی که اعلام امادگی کردند؟

من واقعا منتظرم ولی انگار انرژی ها فروکش کرده...

پاسخ:
سلام
ن، خداروشکر انرژی ها پابرجاست ، و کارها خوب پیش میره.
منتظر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی