بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نوروزنامه 93

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ق.ظ

سلام دوستان.

در این آخرین صبح سال 92 ، امیدوارم همه تصمیمات بزرگ برای صبح فردامون گرفته باشیم. و امیدوارم همه اولین صبح 93 رو با انرژی و انگیزه شروع کنیم. 

همونطور که قول دادم برای امسال هم متنی رو نوشتم و امیدوارم خوشتون بیاد و ازش استفاده کنید.

سال 93 رو به همه تبریک میگم و امیدوارم در آخر 93 همه به آرزوهامون رسیده باشیم.

شاد و موفق و پیروز باشید.

امیر صانعی خوانساری


 دریافت متن نوروز 93

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۶)

ممنون . عالی بود . سال خوبی داشته باشید . شاد و موفق باشید .
پاسخ:
مرسی 
همچنین شما. سال خیلی خوب و پر از موفقیت داشته باشید.
اول اینکه ممنون بابت متن, زیبا بود
بعد راجب اسمی که گفتین برای سالمون انتخاب کنیم:پارسال که متنو خوندم خیلی ایده اومد تو ذهنم ولی یکیشون به نظرم خیلی خاص بود :سال((سوسک)) !!!!!!!!!!!!!!!(خودمم خیلی خندیدم) من در کمال صداقت اعتراف میکنم قبلا به طرز خیلی خیلی بدی از سوسک میترسیدم(البته الان دیگه نمیترسم) به خاطر همین سوسک رو برای خودم قراردادم مظهر چیزایی که ازشون میترسم (مثل انتظارا و نگاهای بقیه.ترس از اینده. یا خیلی چیزای دیگه)و اون موقع از ته ته قلبم خواستم که نابودشون کنم و واقعا هم شد شاید بعضیاشون خیلی دیر ولی بلاخره تو سال 92 نابود شد.....این که اسم سالمون رو خودمون انتخاب کنیم خیلی کار قشنگیه و اتفاقا جواب هم میده حداقل من که گرفتم.. امسالم همین کارو میکنم(یه اسم باحالم در نظر دارم)
سال خوب و فوق العاده ای داشته باشید...بهار تغییرتان مبارک :)
پاسخ:
امیدوارم سوسکای زندگیتون همه نابود بشند.
براتون بهترین ها رو آرزو میکنم.
سلام،مرسی ازمتن زیباتون
اسم امسالمو من میذارم سال زندگیوخوشبختیورسیدن به آرزوها
عید94میام نظرمیذارم که واقعا شد یا نه ;)
Khoda azizaye hamaro barashoon negah dare 
پاسخ:
مرسی از توجهتون
امیدوارم امسال تو زندگیتون به آرزوهاتون برسید و خوشبختی رو لمس کنید.
سال خیلی خوبی داشته باشید

بابته متن یه دنیا ممنون،مثله همیشه سرشار از انرژی بود

پارسال هیچ اسمی رو واسه سالم انتخاب نکرده بودم،ولی امسال با سالایه دیگه خیلی فرق داره

من راهه زندگیمو پیدا کردم پس رو اسمه امسالم خیلی فکر میکنم باید یه اسم توووووووووووووپ مٍثله خوده ساله 93 تووووووووپ پیدا کنم

یه مشکله جدی واسم پیش اومده،از هر کی که این نظر رو میخونه خیلی خیلی التماس دعا دارم

مثله همیشه بازم ممنون بابته همه ی خوبی هاتون

موفق و شاااااد باشید

پاسخ:
مرسی. خیلی لطف کردید.
سال 93 تووووووپ خواهد بود براتون.آخرش بتون ثابت میشه. امیدوارم از مسیر 93 لذت ببرید و مشکلتونم خیلی زود و حتما حل میشه.
شاد و خندون باشید.
سلام امیر عزیزتر از جان
سال نو شما مبارک
دلتون بهاری
پاسخ:
سلام عباس جان
خیلی خوشحالم کردی. ممنونم ازت. سال خیلی خوبی برات آرزو میکنم.
احساس میکنم افکار مثبتی دارین و بهتون تبریک میگم.
ایده نامگذاری سال برام جالب بود
پاسخ:
ممنونم از نظر لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی