بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در برگزاری یک جشن(انگاشتمون خوانساری)

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ب.ظ

امروز در مراسمی حضور داشتم.

جشن انگاشتمون خوساری...

قرار بود جلسه ساعت سه شروع بشه ما تا ساعت سه و چهل و پنج اونجا بودیم. از هرچیز که بگذریم بذارید رو کنیم به اون دوستانی که با رای مردم به همه جا میرسند و بعد خودشون رو فراتر از مردم میدونند. آقای نماینده،آقای شهردار،آقای فرماندار،بخشدار عزیز،دوستان شورا به خودتان نه ولی به مردمی که به دعوت شما احترام گذاشتند،احترام بگذارید. این چه رسمی است که عادت کردیم همه جلسات رو با حداقل نیم ساعت تاخیر برگزار کنیم؟ جایگاه شما بالاتر است یا جایگاه مردمی که بخاطر شما به جشن یا مراسم شما قدم میگذارند؟

در مرتبه بعد از برگزار کنندگان جلسه میگویم. وقتی جناب آقای استاد اشرفی علی رغم شرایط سنی که داشتند ساعت سه و پنج دقیقه وارد سالن شدند و هیچکس نبود که حتی به ایشون خوش آمد بگه،حتی شخص آقای رضاعلی که تو مراسم در خطابه خودشون از ایشون تجلیل کرد؛ و استاد بدون هیچ استقبال وارد شدند و در ردیف دوم نشستند و جالبتر اینکه وقتی آقایون تشریف آوردند با بی ادبی تمام همه بدون کسب اجازه و کوچکترین احترامی به استاد در ردیف اول که گویا ارثیه پدرانشان بود به صندلی ها تکیه زدند، طوریکه صندلی ها دیگه اصلا جا نداشتند و ی سری به زور خودشون رو جا کردند. 

از همه اینها میگذرم و وارد ماراتن سخنرانی مسئولین میشم!!! تنها کسی که سخنرانی نکرد خواجه حافظ شیرازی بود... 

آقایون به شما رای دادند که کار کنید نه سخنرانی!!! هرجایی هم که میرید حداقل دوخط مطالعه کنید شخصیت مخاطب به کنار،شخصیت خودتون رو رنگ میزنید!!

بعد کلا عادت داریم تو هرجلسه خارج موضوع صحبت کنیم.کارت میکشیم دیگه،اگه سخنرانی نکنیم شخصیتمون خرد میشه.یبار امتحان کنید.

یه نکته از دکتر معین بگم شاید یه نفر تغییر کنه.

یه روز دکتر معین میرند سرکلاس دانشگاه و هیچ مطلبی رو عنوان نمی کنند و از دانشجویان معذرت خواهی میکنند و میگند امروز کلاس تعطیله،بخاطر اینکه من شب قبل مطالعه نکردم و نمیتونم مطلب رو عنوان کنم. دکتر معین اینجوری دکتر معین شدند.

به مسئولین هم توصیه میکنم بیشتر به رای مردم احترام بذارید.به قول دوستی "آب بکش آقا، آب بکش"...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۸)

واقعا هم با شما و هم با اون دوست موافقم
آب بکش آقا ،درست حسابی هم آب بکش.......
الان این چی بود دقیقا؟
پاسخ:
شرح یک بدبختی در شهر
افرین به ریز بینی و دقت شما ، امیر جان من هم قبل از ساعت سه در ان مراسم حضور پیدا کردم ، همانطور که گفتین مراسم با چهل و پنج دقیقه تاخیر شروع شد و حرفهایت را تایید می کنم ،اقای اشرفی استاد بزرگوار و سالخورده ای که تمام زندگی خود را صرف گویش خوانساری کرده اند تقریبا سر وقت حاضر شدند متاسفانه هیچ کس از ایشان استقبال درستی نکرد . حتی تعارفی هم نزدند به استاد که در جایگاه ویژه بنشینند تا نیمه های مراسم که ناگه مجری از ایشان خواستند تا پشت تریبون حاضر شوند که تازه ....
بیان این نکته لازم است که مراسم امروز جشنواره بود و قاعدتا دارای دبیرخانه علمی، چون من هم در این مراسم سخنرانی داشتم از چیدمان برنامه و سخنرانی ها اگاهی داشتم . اما به محض شروع مراسم متاسفانه بدون احترام به برنامه ریزی انجام شده و دوستان ،سه نفر از مسولین خارج از برنامه به ایراد سخن پرداختند به نحوی که فرصت برای ارائه برخی از اساتید و سخنرانان اصلی مراسم از جمله دکتر براتی بسیار محدود شد. البته بگذریم از تشریف فرمایی و خروج بعضی اقایان وسط برنامه و ایجاد بی نظمی در داخل و بیرون سالن تا دقایقی ......
به نکته بسیار ظریفی اشاره کردید .
مسئولین پاسخگو باشند لطفا....
منم حضور داشتم
حقیقت تاخیر زیادی داشت و میشد از نماهنگ های جالب استفاده کنند
حتی ما نفهمیدیم کدوم عکس بالاترین امتیازو گرفته!!!

و انتقاد دیگم مربوط به رفیقتون آقای نبی زادست اینکه نگفتند جامعه آماریشون
چه اشخاصی بوده!چگونه و از چ کسانی و در چه موقع روز پرسشنامه پر کردند!
به نظرم غیر علمی بوده!!شبیه به یک پایان نامه ای بوده ک آقای دکتر براتی نمره بدند(طنز)!!!

جای همایش هم خوب نبود!!!

ولی از شهرداری و شورای شهر تشکر میکنم بابت برگزاری این مراسم و مراسم های قبلی


با تشکر
پاسخ:
اتفاقا از نظرتون بسیار ممنونم و میخواستم ذکر کنم که به خیلی از دوستان که به نادرست درباره آقای نبی میگفتند که برای نمره اینکار رو کردند.
ایشون رشته تحصیلیشون ادبیات نیست و درضمن یک سال هست که فارغ التحصیل شدند و اینکه جامعه آماریشون کم بود انصافا تقصیر از آموزش و پرورش بود.و خود آقای نبی واقعا زحمت بسیاری کشیدند.
اگر خودمون رو جای ایشون بذاریم میبینیم هیچوقت نمیریم پیاده یک چنین کاری کنیم.از حدود 970 نفر سوال بپرسیم.
سلام دوست عزیز ، در ابتدا با تشکر از اقای صانعی عزیز ، اما در مورد انتقادتون ، سوای نکات بیان شده اقای صانعی ، اتفاقا تمام مواردی که شما خواستارین و نیز دهها نکته مهم دیگر تمامی در تحقیق بیان شده و نیز در متن ارائه من هم بیان همه ی این موارد قرار داشت متاسفانه به دلیل کمبود وقت نگذاشتند من انها را بیان کنم . این ابهامات شما برای خیلی ها هم پیش امد که مقصر مسولان برگزاری بودند که با کاستن وقت ارائه دکتر براتی و اینجانب وقت را به سه نفر از مسولان مشتاق دادند که اصلا در چیدمان برنامه سخنرانی قرار نداشتند. وقتی داخل مراسم درگوشتان بگویند فقط دو تا سه دقیقه وقت دارین و از ان طرف در سخنرانیهایشان در همان جا بگویند ما از جوانان و پژوهش حمایت می کنیم و شاهد این تناقضات می شویم و همچنین حدود سه هفته تمام بدون هیچ چشم داشت و سود شخصی مثل نمره ، پایان نامه ، تشویق شدن ، جایزه و... زحمت بکشی و این موارد را ببینی ، حالا دوست عزیز تو سه دقیقه با این ناراحتی و پریشانی اصلا ببین می شود حرف زد ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام دوست عزیز
از آشنایی با شما و وب پر محتوایتان خوشحال شدم
امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشید
شما نیز با افتخار لینک شدید
پاسخ:
اختیار دارید.
بنده هم از آشنایی با شما بسیار خوشحال شدم و از مطالب بسیار جالب وبلاگ شما بسیار لذت بردم.
خیلی دوست داشتم در جلسه باشم ولی توفیق نبود و از دیدن دوستانی همچون شما محروم شدم
پاسخ:
اختیار دارید.
بنده سعادت دیدن شما رو نداشتم.انشاالله در فرصتهای بعدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی