بهار توبه شکن

بهار توبه شکن

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
"بهار توبه شکن" می‌رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم نمی‌توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشاوره کنکور(نوروز)

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ

امروز یکی از بهترین جلسه های مشاوره 3 سال گذشته رو با بهترین دانش آموزام داشتم. پر از نکات مهم و پرانرژی.از دوست بزرگوارم آقای علی نیکعهد هم بسیار سپاسگزارم که زحمت اصلی جلسه برعهده ایشون بود.

مهمترین چیزی که خودم یاد گرفتم این بود که قدر زمان رو بدونیم و مراقب گردوهایی که هرروز داریم از دست میدیم باشیم.

این لینک مطالبی بود که برای دوستان آماده کرده بودم.امیدوارم برای بقیه هم خوب باشه.

متن نوروز امسال هم قبل از نوروز روی بلاگ میذارم.

موفق باشید و سبز.


لینک دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
امیر صانعی خوانساری

نظرات  (۹)

بله واقعا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود خیلی استفاده کردیم.ولی خب شیرینی هم خوشحال ترمون میکرد.انشا...دفعه ی بعد.کاش میشد چندین جلسه دیگه هم بذارید
بهترین دانش آموزا!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟(بعد این همه اذیت؟؟؟) خواهش میکنم بابت این همه لطف :)
واقعا واقعا واقعا... جلسه عاااااااااااااااااااااااالی بود اصلا قابل توصیف نیست :Dازشما و دوستتون نهایت تشکر رو میکنم. یک دنیا ممنون از طرف بچه های 4 ریازی......
البته خب تو جلسه ی سری کمبودا (که دیگه اسم نمیبرم)احساس میشد که از طرف مسئولین قول هایی برای جبران اون داده شده!!!!!
بازهم و بازهم ممنون:)
پاسخ:
دقیقا کدوم مسئولین؟؟؟ :)
شما لطف داری آقای صانعی .
از شما و آقای نیکعهد تشکر میکنم . جلسه عالی بود . بی نظیر بود .
خیلی چیزا یاد گرفتیم ایشالا که بهشون عمل میکنم .
امیدوارم این جلسه ها بازم ادامه داشته باشه . بازم ممنون .
موفق و شاد باشید .
پاسخ:
مرسی زهرا خانوم
شما هم همیشه شاد و موفق باشید.
جلسه ی خیلی خوبی بود،بابته همه چیز ممنون
بابته شیرینی خیالتون راحت من جایه شما به بچه ها شیرینی دادم ;)
پاسخ:
من سر حرفم هستم هنوز... شیرینی میدم
همون مسئولین که انتهای کلاس نشسته بودند و نظارت میکردند و نیک عهدم نبودندو..... :)
کافیه دیگه؟؟؟
jalase kheylii kheb be,dasdedon merc vali hama kheiyli delemon basout,vali sooz be deledon hama bashtemin shirinimon bamonkhort yaghadon khali. mon ebi  chizi nadazhan vas hefz abrii.
ولی جدی جلسه خیلی خوب بود باتشکر از تمام مسئولین!!!!!...
و دیگر هیچ
پاسخ:
sooz be dele mon??? :D
merc
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۷ زهرا اصفهانی
mr صانعی خوبی از خودتونه ،بابت جلسه ممنون،
بابت اسلاید هم ممنون . عالی بود
من روزجلسه خوانسار نبودم که بیام خیلی دلم میخواست باشم  افسوس
پاسخ:
ایشالا فرصتهای بعدی.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی